logo
EXPERTISECENTRUM KLACHTEN, CALAMITEITEN EN GESCHILLEN ZORG EN WELZIJN

Sollicitatieformulier


Onafhankelijke klachtenbehandeling: ook uw zorg?

Heeft u belangstelling om via Quasir als klachtenfunctionaris, cliëntvertrouwenspersoon, calamiteitenonderzoeker of trainer te gaan werken?

Stuur dan vrijblijvend uw CV en een aansprekende motivatiebrief naar Quasir via onderstaand formulier.

email-handtekening-quasir-728x90

Voornaam (verplicht)

Achternaam (verplicht)

E-mail adres (verplicht)

Telefoon (verplicht)

Adres (verplicht)

Postcode (verplicht)

Woonplaats (verplicht)

Reageert u op een vacature of is dit een open sollicitatie?

Op welke (toekomstige) functie wenst u te solliciteren?
KlachtenfunctionarisKwaliteitsfunctionarisCalamiteitenonderzoekerCliëntvertrouwenspersoonTrainerStaffunctieManager

Uw motivatiebrief (verplicht):

Uw CV (verplicht):

Hoe bent u op de Quasir website terechtgekomen (verplicht):Dutch Health NetworkVKIGVvKGoogleQuasir NieuwsbriefAndere wijze

Toestemming
Ja, Ik geef hierbij toestemming aan Quasir om mijn gegevens in portefeuille te nemen en te registreren met het oog op lopende en toekomstige vacatures.

Na invulling van het formulier klikt u eenmaal op "Versturen". Daarna even geduld s.v.p. totdat de mededeling verschijnt dat uw sollicitatie formulier is verzonden!

Gelieve dit veld leeg te laten.

Goed om te weten:
Voor Quasir staat de onafhankelijkheid van de klachtenfunctionaris centraal. Doelstellingen daarbij zijn het bereiken van individuele genoegdoening (het wegnemen van onvrede en gevoelens van onrecht bij cliënt) en het herstellen van de relatie tussen klager en aangeklaagde.

Bij klachtenbemiddeling wordt er geen oordeel over de klacht gegeven. De procedure is gebaseerd op het beginsel van hoor en wederhoor, waarbij in goed overleg oplossingen gezocht worden voor gerezen problemen.

De klachtenfunctionaris van Quasir heeft een zelfstandige positie binnen de organisatie, waarvoor hij bemiddelt. Omdat hij in dienst is van Quasir opereert hij volkomen onafhankelijk van de organisatie. Op deze manier wordt de vertrouwenspositie ten opzichte van zowel de klagende cliënt als de zorgverlener gegarandeerd.

Nieuwsbrief:
Regelmatig hebben wij vacatures. Houdt onze website en nieuwsberichten in de gaten en abonneer u op onze nieuwsbrief !

Meer informatie:
Wilt u meer informatie over de mogelijkheden van Quasir? Neem dan contact met ons op.