logo
EXPERTISECENTRUM KLACHTEN, CALAMITEITEN EN GESCHILLEN | ACADEMY | ONDERZOEK EN ADVIES

Nieuws


De recente nieuwsberichten van de Quasir groep

Abonneer u vandaag nog op onze nieuwsbrief. Wilt u meer informatie over de mogelijkheden van Quasir? Neem dan direct contact met ons op.

Toe aan een nieuwe uitdaging als klachtenfunctionaris in de zorgsector? Bezoek 22 september de introductiebijeenkomst van de Quasir Academy in Almere

  U wilt aan het werk als klachtenfunctionaris in de zorg of het sociaal domein. Of u wilt uw basis als klachtenfunctionaris verstevigen en uw deskundigheid vergroten,
Lees meer

Herstelcoach, een nieuw beroep waar iedereen beter van wordt. Download vandaag nog de gratis brochure!

  Bij herstelcoaching staat de betrokkene centraal. Hij of zij weet zelf namelijk het beste wat er nodig is om te herstellen. De herstelcoach begeleidt en versnelt dit proces door specifieke interventies.
Lees meer

Interesse in de opleiding tot klachtenfunctionaris in de zorg sector of het sociaal domein? Download de gratis brochure!

  U wilt aan het werk als klachtenfunctionaris in de zorg of het sociaal domein. Of u wilt uw basis als klachtenfunctionaris verstevigen en uw deskundigheid vergroten,
Lees meer

Bent u Wkkgz-proof? Leer op 7 juni alles over de juridische aspecten door invoering van de Wkkgz met betrekking tot het klachtenmanagement?

  Verkrijg gedurende een trainingsdag kennis van de juridische aspecten met betrekking tot het klachtenmanagement en het kunnen toepassen er van in het vak van klachtenfunctionaris.
Lees meer

Zien wij u op 26 mei bij het SKG congres over het klachtrecht nieuwe stijl? Marijke Levelink van Quasir is een van de sprekers.

  De Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen Zorg is door de Eerste Kamer goedgekeurd. Op 26 mei 2016 organiseert de Stichting Kwaliteitsverbetering Gezondheidszorg (SKG) in Nieuwegein een congres om u te informeren over wat deze nieuwe wet voor u gaat betekenen.
Lees meer
Quasir

Solliciteren is niet meer mogelijk | Gaat het cliëntbelang u aan het hart? Quasir zoekt een cliëntvertrouwenspersoon 4 uur per week

  Sollicitatietermijn is verstreken | Quasir zoekt een cliëntvertrouwenspersoon in een zeer uitdagende omgeving in het westen van het land. Vindt u werken met mensen met licht verstandelijke beperkingen, ernstige gedragsstoornissen en/of psychiatrische aandoeningen een uitdaging? Tijdens de behandeling van deze cliënten is het niet altijd gemakkelijk om voor hun eigen wensen en rechten op  te komen. Zij hebben u
Lees meer
Quasir

Onafhankelijke klachtenbehandeling: ook uw zorg? Quasir zoekt regelmatig uitbreiding van haar team van klachtenfunctionarissen

  De vraag om onafhankelijke klachtenfunctionarissen in de zorg wordt steeds groter. Dit betekent dat Quasir geregeld mogelijkheden heeft om klachtenfunctionarissen te detacheren bij diverse organisaties in de zorg. In ziekenhuizen, verzorgingshuizen, verpleeghuizen, verstandelijke gehandicapte zorg, de thuiszorg als ook de geestelijke gezondheidszorg. Hiertoe wil Quasir een poule vormen van klachtenfunctionaris
Lees meer

Is uw klachtenmanagement al op orde. Krijg op 18 mei handvatten om bij uw organisatie het klachtenmanagement grondig te verbeteren.

  Verkrijg gedurende een trainingsdag inzicht in alle facetten van klachtenmanagement in een organisatie en de rol die de klachtenfunctionaris, manager of adviseur daarin kan spelen.
Lees meer