logo
EXPERTISECENTRUM KLACHTEN, CALAMITEITEN EN GESCHILLEN ZORG EN WELZIJN

Elke medewerker is een klachtenbehandelaar


Gegevens
5 dagdelen aaneengesloten over 2 dagen

Data:
Bij interesse kan contact worden opgenomen met Quasir via het contactformulier, dit zowel voor in-company trainingen als groepstrainingen.

Tarief:
€ 1.325,00 excl. BTW
Korting voor leden VKIG en VvK: 10%

Doel van de module:
Het inzicht krijgen in wanneer en hoe je signalen van cliënten of familie kunt herkennen en oppakken. Oefenen met vaardigheden die je helpen op een constructieve manier het gesprek met ze aan te gaan.

Doelgroep:
Deze module is voor teamleiders en mensen die op de werkvloer werken met cliënten en patiënten.

Tijdens de module wordt behandeld:
– Herkennen van signalen van onvrede
– Actief aangaan van het gesprek met cliënt of familie
– Omgaan met lastig gedrag en afhankelijkheid
– Van onvrede naar samenwerking en leren van feedback
– Alternatieve vormen van patiëntfeedback organiseren

Het is een vaardigheidstraining met veel oefening, deels met acteurs.

Na de module:
• Weet je hoe je kunt herkennen als mensen niet tevreden zijn over de zorg
• Kun je vroegtijdig ingrijpen waardoor je escalatie voorkomt
• (Her)ken je je persoonlijke kwaliteiten en je aandachtspunten.
• Heb je inzicht in wat je kan helpen vroegtijdig onvrede op te sporen

Kies voor Quasir
Bij de opleidingen, trainingen, masterclasses en workshops wordt door Quasir intensief gebruik gemaakt van reeds ervaren klachtenbemiddelaars, consultants en de ervaringsdeskundige trainers van de Quasir Academy zelf.

Aanmelden:
Gebruik het aanmeldingsformulier op de website van Quasir.

Aanmelden button

Aanmelding vaardigheidstraining, masterclass, workshop of telefonisch opleidingsadvies

email-handtekening-quasir-728x90

Mogelijke keuzes:

Uw persoonlijke gegevens:

Achternaam (verplicht)

Voornaam

E-mail adres (verplicht)

Telefoon (verplicht)

Functie

Organisatie

Adres

Postcode

Woonplaats

Factuurgegevens:

Organisatie / afdeling

Postadres

Postcode

Plaats

Lid van:VKIG (Vereniging van Klachtenfunctionarissen in Instellingen voor Gezondheidszorg)VvK (Vereniging voor Klachtrecht)

Hoe bent u op de Quasir website terechtgekomen (verplicht):Dutch Health NetworkSkiprZorgvisieAD VisieStichting ZorggeschilDe Bureaus - Het HerstelcoachBureauVKIGVvKNCZBTNGoogleQuasir NieuwsbriefStudent Quasir AcademyMedewerker QuasirAndere wijze

Betalingsvoorwaarden:

Ik ga voor deze aanmelding akkoord met de betalingsvoorwaarden van de Quasir Academy

Na invulling van het formulier klikt u eenmaal op "Versturen". Daarna even geduld s.v.p. totdat de mededeling verschijnt dat het formulier is verzonden!

Gelieve dit veld leeg te laten.

Meer informatie:
Wilt u meer informatie over de mogelijkheden van Quasir? Neem dan contact met ons op.