
De Quasir Academy is de opleider voor professionals en organisaties op het gebied van klachtenmanagement, calamiteitenonderzoek en cliëntenondersteuning
Introductiebijeenkomsten geaccrediteerde opleiding tot Klachtenfunctionaris | Calamiteitenonderzoeker
Wilt u meer weten over de werkzaamheden van de klachtenfunctionaris of calamiteitenonderzoeker en de hiervoor benodigde voor-opleiding en competenties? Kom dan vooral naar een introductiebijeenkomst van de Quasir Academy die wordt gegeven door ervaringsdeskundige trainers van Quasir.
- Introductie bijeenkomsten 2021
- 26 januari middag 14-17 uur
- 25 februari ochtend 9.30–12.30 uur
- 31 maart middag 14-17 uur
- 29 april ochtend 9.30- 12.30 uur
- 19 mei middag 14- 17 uur
- 28 juni ochtend 9.30- 12.30 uur
- 7 september middag 14- 17 uur
- 7 oktober ochtend 9.30- 12.30 uur
- 17 november middag 14- 17 uur
Register Klachtenfunctionarissen in de gezondheidszorg en PE-punten
Indien de opleiding tot Klachtenfunctionaris succesvol met een diploma wordt afgesloten dan kunt u sneller worden toegelaten tot een kwaliteitsregister door het verkrijgen van:
– 214,5 Registerpunten voor uw registratie in het Register voor klachtenfunctionarissen in de Gezondheidszorg bij het Registerplein
– 78 PE-punten (permanente educatie) verkrijgen bij het MfN-register.
Deskundigheidsbevordering
U werkt als klachtenfunctionaris, kwaliteitsfunctionaris, calamiteitenonderzoeker, patiëntenvertrouwenspersoon, zorgmedewerker, cliëntvertrouwenspersoon, beleidsadviseur of manager heel zelfstandig en autonoom. Juist daarom is het prettig en zinvol om samen met collega’s uit het veld deskundigheidsbevorderende trainingen en opleidingen te volgen.
Zo blijft u bij en kunt u:
– kennis en nieuw inzicht opdoen
– ervaringen uitwisselen met collega’s
– vaardigheden oefenen
– vragen stellen
De trainingen kunnen ook voor uw organisatie als incompany training worden georganiseerd. Neem voor meer informatie of een passende offerte telefonisch contact op met Quasir.
Scholing van uw medewerkers en leidinggevenden
Omgaan met klagende patiënten of cliënten is voor medewerkers in zorginstellingen dagelijkse realiteit. Meestal gaat dit goed; soms echter lopen medewerkers (of hun leidinggevenden) tegen de grenzen van hun eigen kunnen aan. De vraag naar training en ondersteuning op dit vlak bereikt Quasir dan ook regelmatig.
Cursussen, training en ondersteuning van het personeel van onze opdrachtgevers is altijd maatwerk. Wilt u een training of een train de trainer voor leidinggevenden? In overleg met u kan Quasir een op maat gesneden training voor u ontwikkelen en verzorgen. Op uw locatie, aansluitend bij uw organisatiecultuur en op een voor de medewerkers aansprekende manier.
Kies voor Quasir
Bij alle opleidingen en trainingen wordt door Quasir intensief gebruik gemaakt van reeds ervaren klachtenfunctionarissen en calamiteitenonderzoekers en ervaringsdeskundige trainers van de Quasir Academy zelf. Uniek daarbij is dat voor een goede afweging of de opleiding tot klachtenfunctionaris of calamiteitenonderzoeker iets voor u is, eerst een introductiebijeenkomst kan worden bijgewoond. Gebruik voor het aanmelden voor de introductiebijeenkomst, opleiding of training het aanmeldingsformulier.
Wilt u meer informatie over onze mogelijkheden of maatwerk voor uw organisatie? Neem dan contact met ons op via het e-mailadres academy@quasir.nl of via telefoonnummer 085-4874012.
Alle opleidingen en trainingen van de Quasir Academy kunnen ook voor uw organisatie als in-company training worden georganiseerd.
Nieuwsbrief
Abonneer u HIER op onze nieuwsbrief.