logo
EXPERTISECENTRUM KLACHTEN, CALAMITEITEN EN GESCHILLEN | ACADEMY | ONDERZOEK EN ADVIES

Voert u vaak heftige gesprekken? Kom 1 oktober naar training Omgaan met heftige emoties en agressie.

 

Doel van de training
In het opvangen of bemiddelen van onvrede, kunt u te maken krijgen met heftige emoties en agressie. Deze module biedt inzicht in het omgaan hiermee. Het is een interactieve module waarbij de nadruk ligt op het oefenen van vaardigheden, deels met een acteur.

Tijdens de module wordt behandeld:

  • Eigen referentiekader en waarnemingsvermogen;
  • Vormen van heftige emoties en agressie: verdriet, emotionele chantage, frustratieagressie, doelgerichte en instrumentele agressie;
  • Basisvaardigheden voor het effectief en professioneel omgaan met emoties;
  • Gedrag lokt reactie uit: escalerend en de-escalerend gedrag;
  • Verbale en non-verbale agressie;
  • Aangeven van grenzen;
  • Omgaan met eigen agressie;
  • Tips en tricks.

De training is interactief en er wordt veel geoefend, deels met acteur. De focus ligt op het voeren van telefoongesprekken en persoonlijke gesprekken.

Doelgroep
Deze module is voor mensen die werkzaam zijn in de opvang en/of bemiddeling van klachten en onvrede van klanten, cliënten en patiënten (klachtenfunctionarissen, klachtenbemiddelaars, klachtenopvangers, cliëntvertrouwenspersonen, kwaliteitsadviseurs of veiligheidsfunctionarissen).

U werkt heel zelfstandig en autonoom. Juist daarom is het prettig en zinvol om samen met collega’s uit het veld deskundigheidsbevorderende trainingen en opleidingen te volgen.

Informatie

 

www.quasir.nl

 

Gegevens
2 dagdelen, 1 dag

Data:
1 oktober 2015

Tarief:
€ 495,00 excl. BTW
Kortingstarief voor leden VKIG en VvK: € 295,00 excl. BTW

Aanmelden:
Gebruik het aanmeldingsformulier op de website van Quasir.

Aanmelden button


Aanmelding training, aanvraag telefonisch advies of aanvraag informatie over incompany trainingen, masterclasses of workshops


Mogelijke keuzes:

Uw persoonlijke gegevens (verplicht):

Achternaam

Voornaam

E-mail adres

Telefoon

Adres

Postcode

Woonplaats

Beroepsachtergrond:

Functie

Werkzaam bij organisatie

Lid van:VKIG (Vereniging van Klachtenfunctionarissen In de Gezondheidszorg)VvK (Vereniging voor Klachtrecht)

Factuurgegevens:

Naam

Adres

Postcode

Woonplaats

Hoe bent u op de Quasir website terechtgekomen (verplicht):

Dutch Health NetworkSkiprZorgvisieStichting ZorggeschilVKIGVvKNCZ (Netwerk Cliënt-en-Raad Zorg)ZorgthuisnlGoogleQuasir NieuwsbriefStudent Quasir AcademyMedewerker QuasirAndere wijze


Betalings- en annuleringsvoorwaarden (verplicht):

Ik ga voor deze aanmelding akkoord met de betalings- en annuleringsvoorwaarden van Quasir

Toestemming (verplicht):

Ja, Ik geef hierbij mijn contactinformatie aan Quasir zodat u met mij kunt communiceren over mijn vraag, aanmelding of verzoek om telefonisch advies over de opleidingen, trainingen of abonnementsdiensten van Quasir. Uiteraard is hierop het privacyreglement van Quasir van toepassing.


Na invulling van het formulier klikt u eenmaal op "Versturen". Daarna even geduld s.v.p. totdat de mededeling verschijnt dat het formulier is verzonden!

Meer informatie:
Wilt u meer informatie over de mogelijkheden van Quasir? Neem dan contact met ons op.

banner 300x250 goed

Kijk hier voor het complete aanbod aan vaardigheidstrainingen of klik op een van onderstaande trainingsmogelijkheden:
– Klachtenmanagement
– Bemiddelingsvaardigheden
Cyclus begeleide intervisie
Gesprekstechnieken voor klachtenopvang
Juridische kaders voor de klachtenfunctionaris
Omgaan met heftige emoties en agressie
Onafhankelijkheid
Spiegelgesprekken
Train de trainer: ‘Workshop omgaan met klachten door medewerkers’

Bij de opleidingen, trainingen, masterclasses en workshops wordt door Quasir intensief gebruik gemaakt van reeds ervaren klachtenbemiddelaars, consultants en de ervaringsdeskundige trainers van de Quasir Academy zelf. Leden van de VKIG en VvK krijgen op de gereduceerde prijzen nog een extra aantrekkelijke korting!

Introductiebijeenkomsten
Quasir wil u graag tijdens een introductiebijeenkomst kennis laten nemen wat de meerwaarde is van de door de SNRO geaccrediteerde beroepsopleiding klachtenfunctionaris zorg en welzijn of de opleiding tot herstelcoach. Meer informatie hierover kunt u terugvinden op www.quasir.nl.

Nieuwsbrief
Abonneer u vandaag nog op de nieuwsbrief van Quasir via de link: www.quasir.nl.
Hier kunt u de laatste nieuwsbrief bekijken. Wilt u andere nieuwsberichten bekijken, ga dan naar: www.quasir.nl.

Vacatures
Regelmatig hebben wij vacatures. Schrijf u vandaag nog in als u serieuze interesse heeft in de functie van klachtenfunctionaris of cliëntvertrouwenspersoon met onderstaand formulier en upload daarbij uw cv!



Persoonlijke gegevens:

Voornaam (verplicht)

Achternaam (verplicht)

E-mail adres (verplicht)

Telefoon (verplicht)

Adres

Postcode

Woonplaats

Uw CV:

Uw motivatie brief:

Hoe bent u op de Quasir website terechtgekomen (verplicht):Dutch Health NetworkSkiprZorgvisieStichting ZorggeschilVKIGVvKNCZ (Netwerk Cliënt-en-Raad Zorg)GoogleQuasir NieuwsbriefAndere wijze


Toestemming (verplicht):

Ja, Ik geef hierbij toestemming aan Quasir om mijn gegevens 12 maanden in portefeuille te nemen en te registreren met het oog op toekomstige vacatures. Uiteraard is op uw sollicitatie het privacyreglement van Quasir van toepassing. Terug te vinden op www.quasir.nl Mocht u eerder uw (open) sollicitatie willen intrekken, dan kunt u hiervoor een mail sturen naar sollicitatie@quasir.nl


Na invulling van het formulier klikt u eenmaal op "Versturen". Daarna even geduld s.v.p. totdat de mededeling verschijnt dat uw sollicitatie formulier is verzonden!

balk e-mail goed