logo
EXPERTISECENTRUM KLACHTEN, CALAMITEITEN EN GESCHILLEN | ACADEMY | ONDERZOEK EN ADVIES

Eendaagse training ‘Agressie in de Zorgrelatie’


Wat te doen bij een calamiteit met agressie? Tijdens deze nieuwe training leert u als zorgprofessional om te gaan met agressie van een zorgmedewerker tegen een cliënt of tussen cliënten.

Voor wie

Deze eendaagse training is waardevol voor alle professionals die zich bezighouden met cliëntveiligheid. Zoals calamiteitenonderzoekers, klachtenfunctionarissen, kwaliteitsfunctionarissen, adviseurs kwaliteit en veiligheid, verpleegkundigen en managers.

Datum en locatie

  • 21 januari 2021 van 9.30 uur tot 16.30 uur
  • Quasir Academy, Wisselweg 33 in Almere

U kunt deze training ook volgen als aanvulling op de vierdaagse opleiding Calamiteitenonderzoeker.

Trainingsonderwerpen

  • Wettelijke (onderzoeks)verplichtingen van de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd (IGJ)
  • Contacten met justitie en het tuchtcollege
  • Professioneel omgaan met gevoelens, spanningen en emoties
  • Cases bij uw eigen of andere zorgorganisaties
  • Gesprekstechnieken
  • Oefenen met een acteur

Groepsgrootte

Maximaal 12 deelnemers

 

Training

Onze training wordt fysiek gegeven in onze trainingslocatie te Almere, Wisselweg 33.
Bij ziekte of verkoudheid bieden wij ook de mogelijkheid deze bij klachten op afstand te volgen.

Incompany

Deze training kan ook Incompany bij u worden gegeven.

Kosten

Deze eendaagse training kost € 395,00. Dit bedrag is BTW-vrij.
Lunch is inbegrepen.

Na afloop ontvangt u

  • een trainingscertificaat
  • een trainingsmap met alle lesmaterialen en achtergrondinformatie zoals literatuur en relevante websites

Accreditatie

De training is geaccrediteerd bij het  Registerplein.

Aanmelden

Bel met de Quasir Academy: 085-4874012.
Een e-mail sturen kan natuurlijk ook.
Wilt u eerst meer informatie? Neem contact op met de Quasir Academy, wij beantwoorden graag uw vragen.