logo
EXPERTISECENTRUM KLACHTEN, CALAMITEITEN EN GESCHILLEN | ACADEMY | ONDERZOEK EN ADVIES

Quasir vacature : gezocht kwaliteitsfunctionaris voor een huisartsenpost in regio Rotterdam

 

Heb je ervaring op het gebied van kwaliteitsmanagement en affiniteit met huisartsenzorg?

DAN HEBBEN WIJ EEN BOEIENDE UITDAGING VOOR JOU

Wij zoeken een innovatieve, flexibele, ondernemende, zelfstandige kwaliteitsfunctionaris
(regio Rotterdam | 8 uur per week)

De sollicitatiegesprekken worden z.s.m. gepland.

Reacties – voorzien van motivatie en CV –  kun je sturen aan sollicitatie@quasir.nl of vul onderstaand sollicitatieformulier in op www.quasir.nl.

Voor deze functie gelden, naast hetgeen beschreven is in het algemene functieprofiel van de klachtenfunctionaris van Quasir, de volgende extra eisen:

“De kwaliteitsfunctionaris is verantwoordelijk voor het uitvoeren en bewaken van het kwaliteitsbeleid, protocollen en procedures. Tevens is de kwaliteits- en klachtenfunctionaris verantwoordelijk voor het op zodanige wijze, binnen de kaders van de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz), adviseren en ondersteunen van de directie en het management, opdat het werken conform de kwaliteitseisen gestimuleerd wordt en de (medische) dienstverlening verder professionaliseert. NB: De zorgaanbieder blijft eindverantwoordelijk voor de medische aspecten van de dienstverlening (op basis van Wet BIG).”

Voor meer informatie: Marijke Levelink, manager Quasir, 06-40097867.


Sollicatie


Uw persoonlijke gegevens:

Voornaam (verplicht)

Achternaam (verplicht)

E-mail adres (verplicht)

Telefoon (verplicht)

Adres (verplicht)

Postcode (verplicht)

Woonplaats (verplicht)

Reageert u op een vacature of is dit een open sollicitatie?
Vacature klachtenfunctionaris
Vacature calamiteitenonderzoeker
Vacature vertrouwenspersoon
Vacature trainer
Open sollicitatie

Op welke (toekomstige) functie wenst u te solliciteren?
KlachtenfunctionarisCalamiteitenonderzoekerCliëntenvertrouwenspersoon Wet Zorg en DwangVertrouwenspersoonTrainer

Uw motivatiebrief (verplicht):

Uw CV (verplicht):

Hoe bent u op de Quasir website terechtgekomen (verplicht):Adviespunt Zorgbelang, Het LSR of AKJ/stichting de ZorgstemDutch Health NetworkSkiprZorgvisieStichting ZorggeschilStichting Klachtencommissie Wzd/WvggzVKIGVvKNCZ (Netwerk Cliënt-en-Raad Zorg)GoogleQuasir NieuwsbriefAndere wijze


Toestemming (verplicht):

Ja, Ik geef hierbij toestemming aan Quasir om mijn gegevens maximaal 12 maanden in portefeuille te nemen en te registreren met het oog op toekomstige vacatures. Uiteraard is op uw sollicitatie het privacyreglement van Quasir van toepassing. Terug te vinden op www.quasir.nl Mocht u eerder uw (open) sollicitatie willen intrekken, dan kunt u hiervoor een mail sturen naar sollicitatie@quasir.nl


Na invulling van het formulier klikt u eenmaal op "Versturen". Daarna even geduld s.v.p. totdat de mededeling verschijnt dat uw sollicitatie formulier is verzonden!

Onafhankelijke klachtenbehandeling: ook uw zorg?

Quasir zoekt regelmatig versterking voor haar team met professionals. Het gaat hierbij om de volgende functionarissen:

  • Klachtenfunctionaris
  • Kwaliteitsfunctionaris
  • Cliëntvertrouwenspersoon
  • Calamiteitenonderzoeker door heel Nederland
  • Trainer door heel Nederland

Bent u die innovatieve, flexibele, ondernemende, zelfstandige professional met lef en affiniteit met de zorg, op niveau van minimaal HBO?

Een klachtenfunctionaris van Quasir heeft:
– kennis van de rechten van de patiënt
– bekendheid met de organisatie en ontwikkelingen in de gezondheidszorg
– positief kritische houding t.o.v. het functioneren van de gezondheidszorg
– enige kennis van medische en verpleegkundige terminologie
– goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid
– empathisch vermogen
– een zelfstandige, initiatiefrijke en flexibele instelling
– opleiding op HBO/academisch niveau
– ervaring in vergelijkbare functie
– ervaring in het werken met patiënten(organisaties)
– bij voorkeur opleiding klachtenbemiddeling of mediation genoten
– kennis van methoden voor communicatie, onderhandeling, conflicthantering en bemiddeling

Schrijf u hier eventueel in als belangstellende voor onze nieuwsbrief.

U kunt uw belangstelling voor een functie als klachtenfunctionaris, calamiteitenonderzoeker of trainer bij Quasir voorzien van uw CV en motivatie brief aan ons kenbaar maken via het sollicitatieformulier op www.quasir.nl

Goed om te weten:
Voor Quasir staat de onafhankelijkheid van de klachtenfunctionaris centraal. Doelstellingen daarbij zijn het bereiken van individuele genoegdoening (het wegnemen van onvrede en gevoelens van onrecht bij cliënt) en het herstellen van de relatie tussen klager en aangeklaagde.

Bij klachtenbemiddeling wordt er geen oordeel over de klacht gegeven. De procedure is gebaseerd op het beginsel van hoor en wederhoor, waarbij in goed overleg oplossingen gezocht worden voor gerezen problemen.

De klachtenfunctionaris van Quasir heeft een zelfstandige positie binnen de organisatie, waarvoor hij bemiddelt. Omdat hij in dienst is van Quasir opereert hij volkomen onafhankelijk van de organisatie. Op deze manier wordt de vertrouwenspositie ten opzichte van zowel de klagende cliënt als de zorgverlener gegarandeerd.

Nieuwsbrief:
Regelmatig hebben wij vacatures. Houdt onze website en nieuwsberichten in de gaten en abonneer u op onze nieuwsbrief !

Meer informatie:
Wilt u meer informatie over de mogelijkheden van Quasir? Neem dan contact met ons op.