logo
EXPERTISECENTRUM KLACHTEN, CALAMITEITEN EN GESCHILLEN ZORG EN WELZIJN

Opleiding klachtenfunctionaris start 10 oktober | bezoek informatiebijeenkomst in juni of september

 

U wilt aan het werk als klachtenfunctionaris in de zorg of het sociaal domein of u bent net begonnen en wilt uw basis verstevigen. Door deze uitgebreide beroepsopleiding te volgen maakt u kennis met alle facetten van dit mooie vak. Uw trainers komen uit de praktijk en zullen veel praktijksituaties met u behandelen en u zult veel oefenen.

✓ Ontvang onze brochure rechtstreeks in uw email inbox
✓ Direct aanmelden voor één van de informatiebijeenkomsten in Almere
✓ Direct aanmelden voor de opleiding tot klachtenfunctionaris (oktober 2017)

Goede klachtopvang en bemiddeling is een belangrijk kwaliteitsinstrument voor iedere hedendaagse zorginstelling. De versterking van de rechtspositie van de cliënt in de zorg omvat onder meer het recht op een effectieve, laagdrempelige klachtenbehandeling. De opleiding Klachtenfunctionaris zorgsector sluit geheel op deze nieuwe wetgeving aan en is door de SNRO geaccrediteerd.

Wkkgz: meer professionele klachtenfunctionarissen

Door de inwerkingtreding van de Wkkgz, zal de behoefte aan professionele klachtenfunctionarissen toenemen. Met een diploma van deze door de SNRO geaccrediteerde beroepsopleiding op zak, zult u zich onderscheiden en een goede kans maken op een baan in het ziekenhuis of in een andere zorginstelling. Lees meer over de werkwijze en de modules door de brochure te downloaden of te bekijken.

Introductiebijeenkomsten in juni en september 2017

Geef u op voor de eerstvolgende introductiebijeenkomst op 15 juni, 8 september of 21 september 2017. De Quasir Academy rekent voor de introductiebijeenkomst vanaf 1-1-2017 een entreeprijs van € 50 exclusief btw. Indien u zich definitief inschrijft voor de opleiding wordt de betaalde entreeprijs als korting in mindering gebracht op de kosten van de opleiding.

Waarom kies je voor de Quasir Academy?

Bij de opleiding tot klachtenfunctionaris wordt door Quasir intensief gebruik gemaakt van reeds ervaren klachtenfunctionarissen en de ervaringsdeskundige trainers van de Quasir Academy zelf. Uniek daarbij is dat voor een goede afweging of de opleiding tot klachtenfunctionaris iets voor u is, eerst een introductiebijeenkomst kan worden bijgewoond. Gebruik voor het aanmelden voor de introductiebijeenkomst dit formulier.


Aanmelding introductiebijeenkomst, opleiding of telefonisch opleidingsadvies klachtenfunctionaris

email-handtekening-quasir-728x90

Mogelijke keuzes:

Uw persoonlijke gegevens:

Achternaam (verplicht)

Voornaam (verplicht)

E-mail adres (verplicht)

Telefoon (verplicht)

Functie

Organisatie

Adres

Postcode

Woonplaats

Factuurgegevens:

Organisatie / afdeling

Postadres

Postcode

Plaats

Hoe bent u op de Quasir website terechtgekomen (verplicht):Dutch Health NetworkSkiprZorgvisieAD VisieStichting ZorggeschilDe Bureaus - Het HerstelcoachBureauVKIGVvKNCZBTNGoogleQuasir NieuwsbriefStudent Quasir AcademyMedewerker QuasirAndere wijze

Betalingsvoorwaarden:

Ik ga voor deze aanmelding akkoord met de betalings- en annuleringsvoorwaarden van Quasir

Na invulling van het formulier klikt u eenmaal op "Versturen". Daarna even geduld s.v.p. totdat de mededeling verschijnt dat het formulier is verzonden!

Gelieve dit veld leeg te laten.

Meer informatie of vragen?

Wilt u meer informatie over onze mogelijkheden of maatwerk voor uw organisatie? Neem dan contact met ons op via het emailadres info@quasir.nl of via telefoonnummer 0561-618711.