
Stapt u over op een nieuw registratiesysteem of wilt u data voor kwaliteitsverbetering bundelen?
Een goede registratie van klachten levert veel waardevolle informatie op die kwaliteitsverbetering in zorg en dienstverlening kan stimuleren. Vaak wordt er nog onvoldoende aandacht besteed aan zorgvuldige registratie en rapportage van klachten. Ook de opvolging is zeer van belang.
De actuele klachtenregistratiesystemen zorgen voor een inzichtelijke en praktische datavoorziening.
Onze medewerkers kunnen u ondersteunen bij de keuze van een passend klachtenregistratiesysteem of adviseren over de juiste wijze van rapporteren, waardoor u ook zelf op elk gewenst moment inzicht kunt krijgen in de klachten, die er over de dienstverlening van uw organisatie zijn gemeld.
Informatie en telefonisch advies
U kunt hier de brochure downloaden over de adviesdiensten van Quasir op het gebied van klachtenmanagement. Voor de brochure over het onafhankelijk calamiteitenonderzoek kunt u hier terecht.
Onze adviseurs kunnen u in een persoonlijk onderhoud informeren over de adviesmogelijkheden van Quasir.
Voor een voorlichtingssessie, adviesgesprek of workshop voor u zelf of uw klachtenfunctionarissen kunt zich aanmelden via onderstaand aanmeldingsformulier.