logo
EXPERTISECENTRUM KLACHTEN, CALAMITEITEN EN GESCHILLEN | ACADEMY | ONDERZOEK EN ADVIES

Nieuws


De recente nieuwsberichten van de Quasir groep

Abonneer u vandaag nog op onze nieuwsbrief. Wilt u meer informatie over de mogelijkheden van Quasir? Neem dan direct contact met ons op.

Quasir zoekt een ervaren klachtenfunctionaris voor minimaal 4 uur per week voor een VVT instelling in de regio Geleen

  Iedereen in de zorg kan fouten maken die leiden tot klachten of calamiteiten, maar er zijn maar weinigen die hier mee weten om te gaan, laat staan professionals hierin te trainen. KUN JIJ DIT WEL? Kom dan ons professionele team versterken als: Ervaren klachtenfunctionaris voor 4 uur per week in de VVT in de regio Geleen Quasir zoekt innovatieve, flexibele, ondernemende, zelfstandige professionals met lef en af
Lees meer

Klachtenfunctionaris in de Zorg, een beroep met perspectief ? Bezoek de introductiebijeenkomst op 15 februari

  Kom naar de introductiebijeenkomst van Quasir over het beroep van de klachtenfunctionaris op 15 februari 2017. Wees er snel bij. Het aantal plaatsen is beperkt!
Lees meer

Quasir zoekt per direct klachtenfunctionarissen, calamiteitenonderzoekers en trainers

  Iedereen in de zorg kan fouten maken die leiden tot klachten of calamiteiten, maar er zijn maar weinigen die hier mee weten om te gaan, laat staan professionals hierin te trainen. KUN JIJ DIT WEL? Kom dan ons professionele team versterken als: Klachtenfunctionaris (in de regio’s Emmen – Arnhem –  Geleen) Calamiteitenonderzoeker door heel Nederland Trainer door heel Nederland Quasir zoekt innovatieve
Lees meer

Laat je opleiden als klachtenfunctionaris, een beroep vol uitdaging en perspectief

  Volg daarom een van de introductiebijeenkomsten op 20 januari of 15 februari 2017. Wees er snel bij. Het aantal plaatsen is beperkt!
Lees meer

PERSBERICHT: Minister erkent Geschilleninstantie Zorggeschil voor Wkkgz

PERSBERICHT woensdag 7 december 2016, Wolvega Geschilleninstantie Zorggeschil heeft erkenning voor Wkkgz Stichting Zorggeschil heeft een Geschilleninstantie opgericht, zoals bedoeld in artikel 18 van de Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen Zorg (Wkkgz).  De Geschilleninstantie Zorggeschil  is op 6 december 2016 erkend door de Minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport. Stichting Zorggeschil is opgericht door de
Lees meer

Voldoet u als zorgaanbieder al aan de verplichtingen vanwege de Wkkgz ?

  Vanaf 1 januari 2017 is iedere zorgaanbieder, groot, klein of als ZZP’er, verplicht om het klachtenproces onafhankelijk te laten verlopen. Dit is een verplichting opgelegd vanuit de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz). Voor veel zorgaanbieders is het aanstellen van een onafhankelijke klachtenfunctionaris binnen de eigen organisatie uit kosten-oogpunt en management-aandacht te duur of niet
Lees meer
Quasir

Meld je vandaag nog aan voor de 4-daagse opleiding Calamiteitonderzoeker in de zorg met als startdatum 23 januari 2017

  Als adviseur kwaliteit en veiligheid of als zorgprofessional bent u betrokken bij calamiteitenonderzoek in de zorg, als onderzoeker of als voorzitter van de calamiteitencommissie.
Lees meer
Quasir

PERSBERICHT – Post hbo-opleiding Herstelcoach van Quasir geaccrediteerd

Quasir heeft onlangs de SNRO-accreditatie ontvangen voor haar opleiding herstelcoaching. Het landelijk expertisecentrum klachten zorg en welzijn is het eerste Nederlandse bedrijf met een opleiding tot herstelcoach die geaccrediteerd is conform post hbo-standaarden.
Lees meer