logo
EXPERTISECENTRUM KLACHTEN, CALAMITEITEN EN GESCHILLEN | ACADEMY | ONDERZOEK EN ADVIES

Nieuws


De recente nieuwsberichten van de Quasir groep

Abonneer u vandaag nog op onze nieuwsbrief. Wilt u meer informatie over de mogelijkheden van Quasir? Neem dan direct contact met ons op.

Quasir zoekt per direct een enthousiaste en accurate duizendpoot die onze afdeling Officemanagement in Almere komt versterken

  Vacature administratief medewerker (m/v) voor 24 tot 32 uren per week in Almere Als administratief medewerker heb je een gevarieerd takenpakket. Je ondersteunt de managers en staffunctionarissen op gebieden zoals bijvoorbeeld de Quasir Academy, contract- en relatiebeheer, de HR-administratie, het agendabeheer, de debiteuren- en crediteurenadministratie en ontvangt bezoekers op ons hoofdkantoor in Almere. De va
Lees meer
Anja Scheper, directeur Quasir BV

Volg dit jaar nog de training omgaan met ontevreden cliënten in de GGZ

  Deze training is voor iedereen in elke sector van de (geestelijke) gezondheidszorg die te maken kan krijgen met onvrede van een cliënt met een geestelijke stoornis.
Lees meer

Quasir heeft vanwege de Wet zorg en dwang meerdere vacatures als cliëntenvertrouwenspersoon Wzd voor de regio Noord (Groningen, Friesland, Drenthe)

  Nieuwe zorgwet vraagt om gedreven onafhankelijke cliëntenvertrouwenspersonen. Heb jij uitstekende gespreksvaardigheden, enkele jaren werkervaring en past de zorg bij jou? We ontmoeten je graag! DEZE VACATURES ZIJN INMIDDELS VERVULD Met ingang van 1 januari 2020 komt er een nieuwe wet in de zorg. Het gaat om de Wet zorg en dwang (Wzd). Deze wet houdt in dat mensen met een verstandelijke of psychogeriatrische be
Lees meer

Hoe tevreden zijn uw cliënten ? Wat kan uw organisatie hier nog van leren. Volg 3 oktober training organiseren en leiden van spiegelgesprekken

  Hoe meet u cliëntentevredenheid? Voelt de cliënt zich wel persoonlijk gehoord bij uw instelling? Leer door een trainingsdag te volgen van de Quasir Academy hoe u meer aanknopingspunten kunt krijgen om uw dienstverlening nog beter aan te laten sluiten op de wens en verwachting van uw cliënt? Een spiegelgesprek is een heel effectieve, indringende en onafhankelijke methode om meer en objectiever zicht te krijgen
Lees meer

Quasir zoekt op korte termijn een ervaren klachtenfunctionaris in regio Den Haag en een trainer die werkt vanuit Almere

  Quasir ontzorgt organisaties en aanbieders in de zorg en welzijn HUIDIGE VACATURES: Klachtenfunctionaris met ervaring werkzaam in de regio Den Haag Er is op korte termijn een vacature voor een ervaren klachtenfunctionaris voor 12 uur per week met affiniteit voor het werken met cliënten uit verschillende bevolkingsculturen.  Informatie over de functie-eisen van een klachtenfunctionaris kun j
Lees meer

Een calamiteit met geweld, wat dan. Volg 29 oktober de trainingsdag “Calamiteitenonderzoek en geweld in de zorgrelatie“ van Quasir

Kom je als professional in aanraking met een calamiteit die te maken heeft met (vermeend) geweld in de zorgrelatie van een medewerker jegens een cliënt of tussen cliënten? Zorg dan wel van te voren dat je voldoende bent toegerust als calamiteitenonderzoeker. Volg daarom 29 oktober de 1-daagse training “Calamiteitenonderzoek en geweld in de zorgrelatie“ van de Quasir Academy. Doel van de training: Het d
Lees meer
Anke Valent, manager Quasir

Quasir zoekt per direct een inspirerende en communicatief goed onderlegde trainer voor haar Academy voor de opleiding Klachtenfunctionaris

  Wil je deze uitdaging aangaan? Kom dan ons trainersteam versterken als trainer met als standplaats Almere, en verder werkzaam in geheel Nederland. De Quasir Academy leidt professionals op die de eerste opvang doen bij klachten, ondersteunen bij het vinden van oplossingen en bij het leren van klachten. Daarnaast leert Quasir hen om volwaardig gesprekspartner voor de bestuurder en de managers te zijn. Wij zoeken
Lees meer
Anke Valent, manager Quasir

Ben je als klachtenfunctionaris goed getraind in het voeren van een klachtbemiddelingsgesprek en mediation. Volg 8 en 22 november 2-daagse training Quasir Academy

  Een goed klachtbemiddelingsgesprek uitvoeren met oog voor onafhankelijkheid en analytisch vermogen is een vak apart.
Lees meer

Is klachtenfunctionaris iets voor jou? Kom 20 september naar Almere of schrijf je direct in voor geaccrediteerde Quasir opleiding die start op 20 november

  Je wilt een goede scholing als klachtenfunctionaris in de zorg of het sociaal domein of je oriënteert je hierop. Een prima voornemen.
Lees meer