logo
EXPERTISECENTRUM KLACHTEN, CALAMITEITEN EN GESCHILLEN | ACADEMY | ONDERZOEK EN ADVIES

Nieuws


De recente nieuwsberichten van de Quasir groep

Abonneer u vandaag nog op onze nieuwsbrief. Wilt u meer informatie over de mogelijkheden van Quasir? Neem dan direct contact met ons op.

Is uw klachtenmanagement al op orde. Krijg op 18 mei handvatten om bij uw organisatie het klachtenmanagement grondig te verbeteren.

  Verkrijg gedurende een trainingsdag inzicht in alle facetten van klachtenmanagement in een organisatie en de rol die de klachtenfunctionaris, manager of adviseur daarin kan spelen.
Lees meer

Herstelcoach, een nieuw beroep waar iedereen beter van wordt

  De Quasir Academy houdt zowel op 31 maart als 21 april weer een introductiebijeenkomst over het vak herstelcoaching en de opleiding tot herstelcoach.
Lees meer

Feestelijke diploma-uitreiking aan maar liefst negen aan de Quasir Academy afgestudeerde herstelcoaches

  Anja Scheper, directeur van Quasir en Francie Peters, directeur van De Bureaus, spraken hun waardering uit en feliciteerden de blije studenten. 
Lees meer

Kom 7 april naar de lezing van Quasir op Welkom in de zorg

  Tevreden cliënten worden ambassadeurs van uw organisatie. Goed luisteren naar cliënten is een krachtig instrument om gedeukt vertrouwen in de organisatie terug te winnen. Een ontevreden cliënt kost energie, een tevreden cliënt is gewoon tevreden en een cliënt wiens ontevredenheid goed behandeld is, wordt ambassadeur van uw werk en organisatie. Wat heeft uw voorkeur? Op 7 april zal Ellen Wierda namens Quasir va
Lees meer
Quasir

Maar liefst 24 zorg professionals beginnen dit voorjaar aan de opleiding tot klachtenfunctionaris aan de Quasir Academy

In de loop van het jaar zal Quasir wederom introductiebijeenkomsten gaan organiseren. Maak gerust jouw interesse bekend via onderstaand aanmeldingsformulier of vraag een telefonisch gesprek aan voor een vrijblijvend opleidingsadvies.
Lees meer

Herstelcoach ….. iets voor u?

  De Quasir Academy houdt op 31 maart weer een introductiebijeenkomst over het vak herstelcoaching en de opleiding tot herstelcoach. Een nieuw beroep waar iedereen beter van wordt.
Lees meer
Quasir

Lees het interview met Manja Verhoeven over de klachtenbemiddeling voor apotheken (bron: Pharmaceutisch Weekblad)

Interview met Manja Verhoeven over klachtenbemiddeling voor apotheken (bron: Pharmaceutisch Weekblad) Via deze link is onderstaand interview snel te downloaden: http://bit.ly/Interview-klachtenbemiddeling-apotheken Op de website www.quasir.nl worden regelmatig interviews en artikels geplaatst over klachtenbemiddeling. Quasir Interview Farmaceutisch Weekblad over de werkwijze van klachtenbemiddelaar Manja Ve
Lees meer
Quasir

Solliciteren is niet meer mogelijk | Vacature – Klachtenadviseur bij Ipse de Bruggen per 1 maart 2016 namens Quasir

  Sollicitatietermijn is verlopen | Aan het werken met mensen met een verstandelijke handicap worden steeds hogere eisen gesteld. Wilt u een bijdrage leveren aan kwaliteit van deze zorg en bent u een specialist in uw eigen vakgebied? Dan heeft Quasir een mooie uitdaging voor u!
Lees meer

Laat je opleiden tot klachtenfunctionaris en lever een laagdrempelige bijdrage aan klachtoplossingen in de zorg en welzijn

  Als enige in Nederland biedt de Quasir Academy een opleiding voor klachtenfunctionarissen in de zorg en welzijn die geaccrediteerd is conform post hbo-standaarden.
Lees meer