logo
EXPERTISECENTRUM KLACHTEN, CALAMITEITEN EN GESCHILLEN ZORG EN WELZIJN

Nieuws


Wilt u meer informatie over een van onze nieuwsberichten? Neem dan contact met Quasir op.

Nieuwsbrief
Abonneer u op onze nieuwsbrief . Hier kunt u de laatste nieuwsbrieven bekijken.

Meer informatie
Wilt u meer informatie over de mogelijkheden van Quasir? Neem dan contact met ons op.

Anja Scheper, directeur Quasir BV

ZZP Nederland start samenwerking met Quasir om haar leden te laten voldoen aan de Wkkgz vereisten

  Om het zelfstandige ondernemers in de zorg gemakkelijk te maken te voldoen aan de eisen uit de Wet Kwaliteit Klachten en Geschillen Zorg (Wkkgz) zijn Quasir en ZZP Nederland een samenwerking aangegaan. Wettelijke verplichting Een van de eisen uit de WKKGZ is dat zorgaanbieders een klachtenregeling, een onafhankelijke klachtenfunctionaris en aansluiting  bij een door de minister erkende geschilleninstantie
Lees meer
Anja Scheper, directeur Quasir BV

Heeft u uw klachten- en geschillenbehandeling al op orde? Download vandaag nog de whitepage van Quasir

  Heeft u dit nog niet (volledig) geregeld? Dan kan de Inspectie voor de Gezondheidszorg u een sanctie opleggen. Het is daarom raadzaam om te kijken of u de klachten- en geschillen afhandeling op orde heeft. Voor zorgaanbieders is het soms lastig om de klachtenafhandeling zelf goed volgens wettelijk voorschrift in te richten. Quasir kan u hierbij ontlasten. Quasir biedt landelijk haar klachtenregeling,
Lees meer

Heb je interesse in een (deeltijd)functie bij Quasir als klachtenfunctionaris? Laat dit vandaag nog weten aan Quasir

  Heb je ervaring op het gebied van klachtenmanagement (en eventueel calamiteitenonderzoek) in de Zorg?   Onafhankelijke klachtenbehandeling: ook jouw zorg?     Miranda de Zwart, manager Klachtenbemiddeling van Quasir zoekt regelmatig versterking voor haar team met professionals. Zowel voor vast als tijdelijk. Om snel te kunnen inspelen op vragen van instellingen willen we graag jouw CV in portefe
Lees meer

Uitnodiging studie-/netwerkbijeenkomst voor klachtenfunctionarissen, cliëntvertrouwenspersonen en calamiteitenonderzoekers in de zorg en welzijn

  Houd donderdagmiddag 25 januari vrij in uw agenda ! Schrijf U vandaag nog in voor de jaarlijkse studie-/netwerkbijeenkomst van Quasir Ontmoet uw collega klachtenfunctionaris, cliëntvertrouwenspersoon en calamiteitenonderzoeker in Leusden met als thema: “Meer aandacht voor cliënttevredenheid” Wederom heeft Quasir voor de jaarlijkse studie-/netwerkbijeenkomst een gerenommeerd spreker uitgenodigd. Wij
Lees meer

Heb je interesse in het beroep als onafhankelijk klachtenfunctionaris of calamiteitenonderzoeker

  Geef je vandaag nog op voor de eerstvolgende introductiebijeenkomst op 8 september of 21 september 2017 voor de opleiding tot klachtenfunctionaris of calamiteitenonderzoeker of op 6 of 22 september 2017 voor de opleiding tot herstelcoach.  Hier kun je de brochure opleiding klachtenfunctionaris downloaden. Hier of de website www.quasir.nl kun je praktische informatie teru
Lees meer

Quasir zoekt een pro-actieve klachtenfunctionaris voor 12 uur per week bij een grote VVT-instelling in de regio Den Haag

  Heb je ervaring als klachtenfunctionaris in de Zorg ? DAN HEBBEN WIJ EEN UITDAGING VOOR JOU
Lees meer

Opleiding calamiteitenonderzoeker – een must voor voor zowel huidige en toekomstige calamiteitenonderzoekers of voorzitters en leden van calamiteitencommissies

  De eerstvolgende 4 daagse opleiding van de Quasir Academy start op 2 oktober 2017. Als klachtenfunctionaris, adviseur kwaliteit en veiligheid of als zorgprofessional bent u betrokken bij calamiteitenonderzoek in de zorg, als onderzoeker of als voorzitter van de calamiteitencommissie.
Lees meer

Laat je informeren over het vak herstelcoaching. Volg introductiebijeenkomst in september !

  U wilt aan het werk als herstelcoach om uw cliënt ondersteuning te bieden bij het maken van zijn eigen herstelplan. Door deze uitgebreide beroepsopleiding te volgen maakt u kennis met alle facetten van dit mooie vak. Uw trainers komen uit de praktijk en zullen veel praktijksituaties met u behandelen en u zult veel oefenen. De opleiding herstelcoach is door de SNRO geaccrediteerd.
Lees meer

Opleiding klachtenfunctionaris start 10 oktober | bezoek informatiebijeenkomst in juni of september

  U wilt aan het werk als klachtenfunctionaris in de zorg of het sociaal domein of u bent net begonnen en wilt uw basis verstevigen. Door deze uitgebreide beroepsopleiding te volgen maakt u kennis met alle facetten van dit mooie vak. Uw trainers komen uit de praktijk en zullen veel praktijksituaties met u behandelen en u zult veel oefenen. ✓ Ontvang onze brochure rechtstreeks in uw email inbox ✓ Direct aanmelden
Lees meer