logo
EXPERTISECENTRUM KLACHTEN, CALAMITEITEN EN GESCHILLEN ZORG EN WELZIJN

Nieuws


Wilt u meer informatie over een van onze nieuwsberichten? Neem dan contact met Quasir op.

Meer informatie
Abonneer u op onze nieuwsbrief. Wilt u meer informatie over de mogelijkheden van Quasir? Neem dan direct contact met ons op.

Bent u klachtenfunctionaris of wilt u dat worden. Volg de geaccrediteerde opleiding van Quasir op 7 mei. Nog aantal plaatsen vrij

  U wilt een goede scholing als klachtenfunctionaris of calamiteitenonderzoeker in de zorg of het sociaal domein of u oriënteert hierop. Een prima voornemen.
Lees meer

Wil je als calamiteitenonderzoeker extra training of leren van collega’s. Volg opleiding met startdatum 18 maart of 7 oktober

  Laat je vandaag nog informeren over de opleiding Calamiteitenonderzoeker en/of de kortdurende trainingen van Quasir om een gedegen calamiteitenonderzoek uit te voeren.
Lees meer
Marijke Levelink, klachtenfunctionaris, trainer en adviseur Quasir BV

Bent u klaar voor de nieuwe wetgeving voor de GGZ? Kom 26 maart naar de training klachtenmanagement voor de GGZ

  De training training klachtenmanagement voor de GGZ is voor iedereen in elke sector van de (geestelijke) gezondheidszorg die te maken kan krijgen met onvrede van een cliënt met een geestelijke stoornis. Hierbij kan onder andere gedacht worden aan: klachtenfunctionarissen, patiëntenvertrouwenspersonen, cliëntvertrouwenspersonen, leden van de klachtencommissie/geschillencommissie, kwaliteitsfunctionarissen, zorg
Lees meer
Rob Bergers, MT lid Quasir BV

Levert uw klachtenfunctionaris al een bijdrage aan het bevorderen van clienttevredenheid

Vandaag verschenen in het partnernieuws op skipr.nl. De nieuwste whitepage van Quasir over de klachtenfunctionaris 2.0.
Lees meer

Ben je voldoende geschoold als calamiteitenonderzoeker. Er is nog plaats op de 4-daagse Quasir opleiding met startdatum 18 maart 2019

  Als professional werkzaam in de zorg of welzijn is de kans altijd aanwezig dat je op enig moment met een calamiteit te maken krijgt en bij het onderzoek naar de toedracht betrokken zult raken. Het is daarom uiterst noodzakelijk dat je je van te voren verdiept in wat er allemaal rondom een (ernstig) incident komt kijken. Voor het uitvoeren van een calamiteitenonderzoek moet je als onderzoeker allereerst bekwaam
Lees meer
Ingrid Vossen, klachtenfunctionaris Quasir B.V.

Op weg naar een nieuwe maatschappelijke uitdaging als klachtenfunctionaris 2.0 – Blog van Ingrid Vossen voor de Quasir Academy

  Dit is een blog van Ingrid Vossen,  student opleiding klachtenfunctionaris 2.0 aan de Quasir Academy, bevlogen tekstschrijver en ondernemer met haar eigen bureau Nota Bene Almere! ORIËNTATIE OP EEN NIEUWE MAATSCHAPPELIJKE UITDAGING “Als je aan een kind vraagt wat hij later wil worden, zul je niet snel ‘klachtenfunctionaris’ als antwoord krijgen. De benaming van het beroep spreekt niet meteen tot de
Lees meer

Ben jij een organisator die houdt van faciliteren en structureren. Quasir zoekt een gedreven officemanager in Almere

  Wil je deze uitdaging aangaan? Dan hebben we een uitdagende baan voor je! Je bent als ervaren officemanager communicatief en administratief sterk en in staat om tegelijkertijd op meerdere borden te schaken. Wij verwelkomen graag op ons kantoor in Almere een leuke en representatieve collega die de uitdaging wil aannemen om onze landelijk werkende teams en stafleden op pro-actieve en flexibele wijze adminis
Lees meer

Quasir zoekt per direct inspirerende en communicatief goed onderlegde trainers voor haar Academy voor de opleiding Klachtenfunctionaris

  Wil je deze uitdaging aangaan? Kom dan ons trainersteam versterken als trainer met als standplaats Almere, en verder werkzaam in geheel Nederland. De Quasir Academy leidt professionals op die de eerste opvang doen bij klachten, ondersteunen bij het vinden van oplossingen en bij het leren van klachten. Daarnaast leert Quasir hen om volwaardig gesprekspartner voor de bestuurder en de managers te zijn. Wij zoeken
Lees meer