logo
EXPERTISECENTRUM KLACHTEN, CALAMITEITEN EN GESCHILLEN ZORG EN WELZIJN

Nieuws


Wilt u meer informatie over een van onze nieuwsberichten? Neem dan contact met Quasir op.

Nieuwsbrief
Abonneer u op onze nieuwsbrief . Hier kunt u de laatste nieuwsbrieven bekijken.

Meer informatie
Wilt u meer informatie over de mogelijkheden van Quasir? Neem dan contact met ons op.

Quasir zoekt per direct inspirerende en communicatief goed onderlegde trainers voor haar Academy voor de opleiding Klachtenfunctionaris

  Wil je deze uitdaging aangaan? Kom dan ons trainersteam versterken als trainer met als standplaats Almere, en verder werkzaam in geheel Nederland. De Quasir Academy leidt professionals op die de eerste opvang doen bij klachten, ondersteunen bij het vinden van oplossingen en bij het leren van klachten. Daarnaast leert Quasir hen om volwaardig gesprekspartner voor de bestuurder en de managers te zijn. Wij zoeken
Lees meer

Wilt u weten of het beroep klachtenfunctionaris of calamiteitenonderzoeker in de zorg of het sociaal domein iets voor u is? Volg 2 november introductiebijeenkomst van Quasir

  U wilt aan het werk als klachtenfunctionaris of calamiteitenonderzoeker in de zorg of het sociaal domein. Een goede gedachte!
Lees meer

Ben je wel voldoende geschoold als calamiteitenonderzoeker. Er is nog plaats op 4-daagse opleiding met startdatum 8 oktober

  Als professional werkzaam in de zorg of welzijn is de kans altijd aanwezig dat je op enig moment met een calamiteit te maken krijgt en bij het onderzoek naar de toedracht betrokken zult raken.
Lees meer

Ben je wel voldoende geschoold als calamiteitenonderzoeker. Er is nog plaats op 4-daagse opleiding met startdatum 8 oktober

  Als professional werkzaam in de zorg of welzijn is de kans altijd aanwezig dat je op enig moment met een calamiteit te maken krijgt en bij het onderzoek naar de toedracht betrokken zult raken.
Lees meer

Quasir is per direct op zoek naar ervaren klachtenfunctionarissen in de regio’s Rotterdam en Apeldoorn en omstreken

  Heb je ervaring als klachtenfunctionaris in de zorg of welzijn en weet jij als geen ander hoe je twee partijen weer bij elkaar brengt? DAN HEBBEN WIJ EEN MOOIE UITDAGING VOOR JOU Quasir heeft regelmatig vacatures voor flexibele, efficiënt werkende ervaren klachtenfunctionarissen. OP DIT MOMENT ZOEKEN WIJ IN HET BIJZONDER KLACHTENFUNCTIONARISSEN VOOR ZORGINSTELLINGEN IN DE REGIO’s ROTTERDAM EN APELDOORN E
Lees meer

Omgaan met emoties en agressie in de Zorg en GGZ wordt steeds belangrijker. Volg training op 20 november 2018

Laat u trainen hoe om te gaan met emoties en agressie van cliënten en/of diens betrokkenen.
Lees meer
Jos van Garderen, Coördinator afdeling Onderzoek en Advies, calamiteitenonderzoeker, voorzitter calamiteitencommissie, adviseur en trainer Quasir BV

Ooit te maken gehad met geweld? Volg 11 oktober de trainingsdag calamiteitenonderzoek en geweld in de zorgrelatie

  Voor wie?  Komt u weleens in aanraking met een calamiteit die te maken heeft met (vermeend) geweld in de zorgrelatie van een medewerker jegens een cliënt of tussen cliënten? Deze training is voor mensen die betrokken zijn bij calamiteitenonderzoek en daarbij te maken (kunnen) krijgen met geweld in de zorgrelatie zoals bijvoorbeeld calamiteitenonderzoekers, managers, verpleegkundigen, kwaliteitsfunctionari
Lees meer

Hoe tevreden is uw patiënt ? Volg 1 oktober de trainingsdag voor het organiseren en leiden van spiegelgesprekken

  Voor wie?  Hoe tevreden is uw patiënt of cliënt? Hoe meet u dit? Voelt de cliënt zich persoonlijk gehoord? Hoe kunt u aanknopingspunten krijgen om uw dienstverlening nog beter aan te laten sluiten op de wens en verwachting van uw cliënt? Het spiegelgesprek is een heel  effectieve, indringende en onafhankelijke methode om zicht te krijgen op wat uw klanten belangrijk vinden om uw zorg of dient als goe
Lees meer