logo
EXPERTISECENTRUM KLACHTEN, CALAMITEITEN EN GESCHILLEN ZORG EN WELZIJN

Nieuws


Wilt u meer informatie over een van onze nieuwsberichten? Neem dan contact met Quasir op.

Meer informatie
Abonneer u op onze nieuwsbrief. Wilt u meer informatie over de mogelijkheden van Quasir? Neem dan direct contact met ons op.

Quasir zoekt een allround Personeelsfunctionaris met hands on mentaliteit voor 16 uur per week en werkzaam vanuit Almere

  Durf jij  als ervaren Personeelsfunctionaris een spilfunctie aan bij een bedrijf die sterk in ontwikkeling is !
Lees meer

Heeft u als zelfstandig zorgaanbieder of instelling uw klachten- en geschillenregeling op orde? Vraag offerte of download whitepage van Quasir

  Quasir kent een aantrekkelijk abonnement voor een klachtenfunctionaris op afroep en aansluiting bij geschilleninstantie zorggeschil voor zowel instellingen als ZZPérs. Heeft u dit nog niet (volledig) geregeld? Dan kan de Inspectie voor de Gezondheidszorg u een sanctie opleggen. Het is daarom raadzaam om te kijken of u uw klachten- en geschillenregeling op orde heeft. Voor zorgaanbieders is het soms lastig om d
Lees meer
Mirjam Steenbrugge, coördinator calamiteitenonderzoek Quasir, voorzitter calamiteitencommissie, klachtenfunctionaris, adviseur en trainer Quasir BV

Een calamiteit met geweld, wat dan. Volg 21 mei training “Calamiteitenonderzoek en geweld in de zorgrelatie“ van Quasir

  Bent u voldoende toegerust als calamiteitenonderzoeker als er sprake is geweest van een ernstig incident met geweld in de zorgrelatie. Volg 21 mei de 1-daagse training “Calamiteitenonderzoek en geweld in de zorgrelatie“ van de Quasir Academy. Doel van de training: Komt u weleens in aanraking met een calamiteit die te maken heeft met (vermeend) geweld in de zorgrelatie van een medewerker jegens een cliënt of tu
Lees meer

Bent u klachtenfunctionaris of wilt u dat worden. Volg de geaccrediteerde opleiding van Quasir op 7 mei. Nog aantal plaatsen vrij

  U wilt een goede scholing als klachtenfunctionaris of calamiteitenonderzoeker in de zorg of het sociaal domein of u oriënteert hierop. Een prima voornemen.
Lees meer

Wil je als calamiteitenonderzoeker extra training of leren van collega’s. Volg opleiding met startdatum 7 oktober

  Laat je vandaag nog informeren over de opleiding Calamiteitenonderzoeker en/of de kortdurende trainingen van Quasir om een gedegen calamiteitenonderzoek uit te voeren.
Lees meer
Marijke Levelink, klachtenfunctionaris, trainer en adviseur Quasir BV

Bent u klaar voor de nieuwe wetgeving voor de GGZ? Kom 26 maart naar de training klachtenmanagement voor de GGZ

  De training training klachtenmanagement voor de GGZ is voor iedereen in elke sector van de (geestelijke) gezondheidszorg die te maken kan krijgen met onvrede van een cliënt met een geestelijke stoornis. Hierbij kan onder andere gedacht worden aan: klachtenfunctionarissen, patiëntenvertrouwenspersonen, cliëntvertrouwenspersonen, leden van de klachtencommissie/geschillencommissie, kwaliteitsfunctionarissen, zorg
Lees meer
Rob Bergers, MT lid Quasir BV

Levert uw klachtenfunctionaris al een bijdrage aan het bevorderen van clienttevredenheid

Vandaag verschenen in het partnernieuws op skipr.nl. De nieuwste whitepage van Quasir over de klachtenfunctionaris 2.0.
Lees meer

Ben je voldoende geschoold als calamiteitenonderzoeker. Er is nog plaats op de 4-daagse Quasir opleiding met startdatum 18 maart 2019

  Als professional werkzaam in de zorg of welzijn is de kans altijd aanwezig dat je op enig moment met een calamiteit te maken krijgt en bij het onderzoek naar de toedracht betrokken zult raken. Het is daarom uiterst noodzakelijk dat je je van te voren verdiept in wat er allemaal rondom een (ernstig) incident komt kijken. Voor het uitvoeren van een calamiteitenonderzoek moet je als onderzoeker allereerst bekwaam
Lees meer