logo
EXPERTISECENTRUM KLACHTEN, CALAMITEITEN EN GESCHILLEN ZORG EN WELZIJN

Kent u uw klant wel goed genoeg?


Auteur: Marijke Levelink, Quasir Expertisecentrum klachten, calamiteiten en geschillen Zorg en Welzijn, White page: Kent u uw klant wel goed genoeg? oktober 2017, gepubliceerd in Skipr

Downloaden (PDF, Skipr-artikel-Kent-u-uw-klant-wel-goed-genoeg-1-oktober-2017.pdf)

Meer informatie

Onze adviseurs kunnen u in een persoonlijk onderhoud informeren over de adviesmogelijkheden en de academy van Quasir.

Voor informatie over abonnementen, een lokale workshop, een voorlichtingssessie of adviesgesprek voor u zelf of uw klachtenfunctionarissen kunt zich aanmelden via onderstaand aanmeldingsformulier.


Aanvraag telefonisch adviesgesprek

Waarin bent u geïnteresseerd?

Uw persoonlijke gegevens:

Achternaam (verplicht)

Voornaam

E-mail adres (verplicht)

Telefoon (verplicht)

Functie

Organisatie

Adres

Postcode

Woonplaats

Gegevens organisatie:

Organisatie / afdeling

Postadres

Postcode

Plaats

Lid van:VKIG (Vereniging van Klachtenfunctionarissen in Instellingen voor Gezondheidszorg)VvK (Vereniging voor Klachtrecht)

Hoe bent u op de Quasir website terechtgekomen (verplicht):Dutch Health NetworkSkiprZorgvisieAD VisieStichting ZorggeschilDe Bureaus - Het HerstelcoachBureauVKIGVvKNCZBTNGoogleQuasir NieuwsbriefStudent Quasir AcademyMedewerker QuasirAndere wijze

Na invulling van het formulier klikt u eenmaal op "Versturen". Daarna even geduld s.v.p. totdat de mededeling verschijnt dat het formulier is verzonden!

Gelieve dit veld leeg te laten.