Quasir is hét expertisecentrum voor klachtenmanagement in de zorg- en welzijnssector. Uw zorgprofessionals zijn bij ons aan het deskundige adres voor een:
Als zorgaanbieder bent u verplicht om uw cliënten laagdrempelig toegang te bieden tot een klachtenfunctionaris. Dit is geregeld in de Wkkgz. Maar stel nu dat u dit al goed geregeld heeft, maar er doet zich toch een situatie voor dat u behoefte heeft aan (tijdelijk) een paar extra handen. Wat doet u dan? Ook dan kunt u op ons vertrouwen. Quasir helpt u met een klachtenfunctionaris voor een specifieke opdracht en/of voor een afgebakende periode. In onderling overleg met u kijken wij voor welke periode tijdelijke inhuur gewenst is. Ook stemmen we daarbij het aantal gewenste uren met u af. Alles op basis van maatwerk.
Beschikt u als zorgorganisatie over uw eigen klachtenfunctionarissen? Ook dan kan een interim-klachtenfunctionaris soms uitkomst bieden. Bijvoorbeeld wanneer uw eigen klachtenfunctionaris plots wegvalt door zwangerschap of ziekte. Tijdelijke ondersteuning kan ook prettig zijn bij een piek in de werkbelasting (klachtenstroom) bij één van uw eigen medewerkers.
Detachering van een klachtenfunctionaris via Quasir is altijd maatwerk. Afhankelijk van uw organisatie kan onze gedetacheerde klachtenfunctionaris desgewenst bij u op locatie aanwezig zijn voor uw cliënten. Maar dit is beslist geen must. In gezamenlijk overleg bepalen wij uw behoefte en luisteren wij naar uw wensen zodat wij een adequate oplossing kunnen voorstellen. Dit is maatwerk.
Quasir is hét expertisecentrum voor klachtenmanagement in de zorg- en welzijnssector. Uw zorgprofessionals zijn bij ons aan het deskundige adres voor een:
Wilt u meer weten over onafhankelijke klachtenbemiddeling door Quasir? Vul dan hieronder uw gegevens in. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.