logo
EXPERTISECENTRUM KLACHTEN, CALAMITEITEN EN GESCHILLEN ZORG EN WELZIJN

Missie en visie


Onze missie
Quasir verhoogt de cliënttevredenheid door onafhankelijk, professioneel, vakbekwaam en integer mensen te verbinden, relaties te herstellen en inzicht te bieden in kwaliteitsverbetering.

Onze visie
Quasir wil koploper zijn in het vergroten van de cliënttevredenheid in de zorg en welzijn, door samenwerkingsverbanden aan te gaan met onze klanten. Als netwerkorganisatie willen wij een voortrekkersrol hebben in de ontwikkeling van ons vakgebied en het structureel verbeteren van klantprocessen. Wij willen voor onze klanten en medewerkers een ambitieuze, ontwikkelgerichte en betrouwbare partner zijn.

Onze kernwaarden

Onafhankelijk
Onafhankelijkheid in klachtbehandeling biedt kansen tot evenwichtige laagdrempelige oplossingen met als eindbestemming wederzijds vertrouwen. Uw eigen expert zonder werkgeversverplichtingen om drempels weg te nemen om gewoon te weten wat er leeft bij u cliënten.

Vakbekwaam
Quasir werkt uitsluitend met professionele hoog opgeleide integere specialisten, met juridische kennis en ervaring met mediation en klachtmanagement in de zorg. Ze bieden vertrouwen en een luisterend oor en zoeken met partijen naar overeenstemming in beider belang.

Inzichtgevend
Door gedegen signalering, registratie en rapportage bieden wij vanuit de klachten zinvolle management informatie voor proces verbeteringen, dit zorgt voor helderheid en duidelijkheid naar uw staf en medewerkers.

Hoe goed je als instelling ook je best doet: het is onmogelijk om aan alle verwachtingen van je cliënten te voldoen. Niet altijd zijn die verwachtingen ook reëel. En bovendien: waar gehakt wordt, vallen spaanders; er gaan nou eenmaal dingen mis. Dat is in veel gevallen overkomelijk: veel patiënten, cliënten zijn bereid om te accepteren dat dingen anders gaan dan de bedoeling was. Voorwaarde is wel dat er met klachten zorgvuldig wordt omgegaan. Dit betekent op alle niveaus goed luisteren op een onafhankelijke wijze.  Hierbij draait het niet alleen om aandacht aan de cliënt maar ook door alert te zijn op de verwachtingen, wensen en signalen van cliënten.

Nieuwsbrief
Abonneer u op onze nieuwsbrief. Hier kunt u de laatste nieuwsbrieven bekijken.

Meer informatie
Wilt u meer informatie over de mogelijkheden van Quasir? Neem dan contact met ons op via onderstaand formulier.

Informatieaanvraag abonnementen systeem van Quasir

email-handtekening-quasir-728x90

Waarin bent u geïnteresseerd?

Uw persoonlijke gegevens:

Achternaam (verplicht)

Voornaam (verplicht)

E-mail adres (verplicht)

Telefoon (verplicht)

Functie

Organisatie

Adres

Postcode

Woonplaats

Gegevens organisatie:

Organisatie / afdeling

Postadres

Postcode

Plaats

Hoe bent u op de Quasir website terechtgekomen (verplicht):Dutch Health NetworkSkiprZorgvisieAD VisieStichting ZorggeschilDe Bureaus - Het HerstelcoachBureauVKIGVvKNCZBTNGoogleQuasir NieuwsbriefStudent Quasir AcademyMedewerker QuasirAndere wijze

Na invulling van het formulier klikt u eenmaal op "Versturen". Daarna even geduld s.v.p. totdat de mededeling verschijnt dat het formulier is verzonden!

Gelieve dit veld leeg te laten.