logo
EXPERTISECENTRUM KLACHTEN, CALAMITEITEN EN GESCHILLEN ZORG EN WELZIJN

Missie en visie


Het onafhankelijk perspectief

Quasir ontzorgt organisaties en aanbieders in de zorg en welzijn

Onze missie
Quasir verhoogt de cliëntentevredenheid door onafhankelijk, professioneel, vakbekwaam en integer mensen te verbinden, relaties te herstellen en inzicht te bieden in kwaliteitsverbetering.

Als netwerkorganisatie willen wij een voortrekkersrol vervullen in de ontwikkeling van ons vakgebied en het structureel verbeteren van procedures en werkinstructies.

Onze visie
Quasir vindt dat vanuit een onafhankelijk perspectief gezien, cliëntenfeedback een wezenlijke bijdrage levert aan zowel cliëntentevredenheid als de kwaliteit en veiligheid van de aangeboden zorg.

Onze kernwaarden
Wij willen voor onze klanten en medewerkers een ambitieuze, ontwikkelgerichte en betrouwbare partner zijn en hanteren daarbij de kernwaarden:

Onafhankelijk
Onafhankelijkheid in klachtenbemiddeling, calamiteitenonderzoek en cliëntenondersteuning biedt meer kansen tot evenwichtige en laagdrempelige oplossingen met als eindresultaat wederzijds vertrouwen en weten wat er leeft bij uw cliënten.

Vakbekwaam en integer
De professionele en integere specialisten van Quasir hebben zowel juridische kennis als ervaring met klachtenbemiddeling, calamiteitenonderzoek, cliëntenondersteuning, trainingen/workshops en mediation. Zij bieden vertrouwen en een luisterend oor en zoeken met de betrokken partijen naar overeenstemming in beider belang.

Inzichtgevend
De inzet van de door Quasir Academy opgeleide functionarissen geeft zinvolle management informatie voor procesverbeteringen op basis van gedegen signalering, registratie & rapportage. Dit zorgt voor helderheid en duidelijkheid voor zowel uw staf als directe zorgprofessionals.

Verbindend
Hoe goed je als organisatie ook je best doet: het is onmogelijk om aan alle verwachtingen van je cliënten te voldoen. Niet altijd zijn die verwachtingen ook reëel. En bovendien: waar gehakt wordt, vallen spaanders; er gaan nou eenmaal dingen mis. Dat is in veel gevallen overkomelijk: veel cliënten zijn bereid om te accepteren dat dingen anders gaan dan de bedoeling was. Voorwaarde is wel dat er met klachten zorgvuldig wordt omgegaan. Dit betekent op alle niveaus goed luisteren op een onafhankelijke wijze. Hierbij draait het niet alleen om aandacht voor de cliënt, maar ook om een alerte houding t.a.v. de verwachtingen, wensen en signalen van cliënten.

Meer informatie
Wilt u informatie over de mogelijkheden van Quasir? Neem dan contact met ons op via onderstaand formulier of bel naar 085-4874012.


Informatieaanvraag over de abonnementen van Quasir

email-handtekening-quasir-728x90

Waarin bent u geïnteresseerd?

Uw persoonlijke gegevens (verplicht):

Achternaam

Voornaam

E-mail adres

Telefoon

Functie

Gegevens organisatie (verplicht):

Naam

Adres

Postcode

Woonplaats

Hoe bent u op de Quasir website terechtgekomen (verplicht):

Dutch Health NetworkSkiprZorgvisieStichting ZorggeschilVKIGVvKNCZ (Netwerk Cliënt-en-Raad Zorg)ZorgthuisnlGoogleQuasir NieuwsbriefStudent Quasir AcademyMedewerker QuasirAndere wijze


Toestemming (verplicht):

Ja, Ik geef hierbij mijn contactinformatie aan Quasir zodat u met mij kunt communiceren over mijn vraag, aanmelding of verzoek om telefonisch advies over de opleidingen, trainingen of abonnementsdiensten van Quasir. Uiteraard is hierop het privacyreglement van Quasir van toepassing.


Na invulling van het formulier klikt u eenmaal op "Versturen". Daarna even geduld s.v.p. totdat de mededeling verschijnt dat het formulier is verzonden!