logo
EXPERTISECENTRUM KLACHTEN, CALAMITEITEN EN GESCHILLEN ZORG EN WELZIJN

De noodzaak voor het inzetten van een onafhankelijke klachtenfunctionaris


Auteur: Miranda de Zwart, Quasir Expertisecentrum klachten, calamiteiten en geschillen Zorg en Welzijn, Whitepage: De noodzaak voor het inzetten van een onafhankelijke klachtenfunctionaris. (whitepage op Skipr.nl), november 2018, gepubliceerd in Skipr

Downloaden (PDF, Skipr-artikel-de-noodzaak-van-de-inzet-van-een-onafhankelijke-klachtenfunctionaris-5-november-2018.pdf)

Meer informatie

Onze adviseurs kunnen u in een persoonlijk onderhoud informeren over de dienstverlening door de onafhankelijke klachtenfunctionarissen, calamiteitenonderzoekers en adviseurs van Quasir.

Voor informatie over onderzoeks-/adviesdiensten, opleidingen, abonnementen, een lokale workshop, een voorlichtingssessie of adviesgesprek voor u zelf of uw klachtenfunctionarissen kunt zich aanmelden via onderstaand contactformulier.


Informatieaanvraag over de abonnementen van Quasir

email-handtekening-quasir-728x90

Waarin bent u geïnteresseerd?

Uw persoonlijke gegevens:

Achternaam (verplicht)

Voornaam (verplicht)

E-mail adres (verplicht)

Telefoon (verplicht)

Functie

Organisatie

Adres

Postcode

Woonplaats

Gegevens organisatie:

Organisatie / afdeling

Postadres

Postcode

Plaats

Hoe bent u op de Quasir website terechtgekomen (verplicht):Dutch Health NetworkSkiprZorgvisieAD VisieStichting ZorggeschilDe Bureaus - Het HerstelcoachBureauVKIGVvKNCZZorgthuisnlGoogleQuasir NieuwsbriefStudent Quasir AcademyMedewerker QuasirAndere wijze

Ja, Ik geef hierbij mijn contactinformatie aan Quasir zodat u met mij kunt communiceren over mijn vraag, aanmelding of verzoek om telefonisch advies over de opleidingen, trainingen of abonnementsdiensten van Quasir. Uiteraard is hierop het privacyreglement van Quasir van toepassing.

Na invulling van het formulier klikt u eenmaal op "Versturen". Daarna even geduld s.v.p. totdat de mededeling verschijnt dat het formulier is verzonden!