De kracht van klachtenmanagement
Quasir beschikt over een expertisecentrum met ervaring op het gebied van innovatie en implementatie van klachtenmanagementsystemen. Een deskundig team van consultants, die hun sporen hebben verdiend op het gebied van organisatieadvies en klachtenmanagement, scannen uw processen en komen met praktische aanbevelingen. Zij analyseren uw organisatie en maken met ‘quick wins’ duidelijk hoe u uw klachtvriendelijkheid kunt optimaliseren en hoe uw organisatie kan leren van de feedback van cliënten. Zij beschikken over tools die zich probleemloos verbinden met uw bestaande processen en aansluiten bij de cultuur en mentaliteit van uw instelling.
U kunt hier de brochure downloaden over de adviesdiensten van Quasir op het gebied van klachtenmanagement. Voor de brochure over het onafhankelijk calamiteitenonderzoek kunt u hier terecht.
Onze adviseurs kunnen u in een persoonlijk onderhoud informeren over de adviesmogelijkheden van Quasir.
U krijgt een advies op maat dat meteen praktisch toepasbaar is en aansluit bij de cultuur van uw organisatie. Uw medewerkers kunnen direct aan de slag!
Downloaden (PDF, QUASIR-Leaflet-Klachtenmanagement.pdf)
Voor meer informatie over de advies- en onderzoeksdiensten op het gebied van klachtenmanagement van Quasir neemt u contact op met Quasir of vul onderstaand formulier in.
Nieuwsbrief
Abonneer u op onze nieuwsbrief. Hier kunt u de laatste nieuwsbrieven bekijken.
Meer informatie
Wilt u meer informatie over de mogelijkheden van Quasir? Neem dan contact met ons op.