Wil je deze uitdaging aangaan? Dan hebben we een uitdagende baan voor je!
Je bent als ervaren officemanager communicatief en administratief sterk en in staat om tegelijkertijd op meerdere borden te schaken.
Wij verwelkomen graag op ons kantoor in Almere een leuke en representatieve collega die de uitdaging wil aannemen om onze landelijk werkende teams en stafleden op pro-actieve en flexibele wijze administratief en secretarieel te ondersteunen.
Functie-eisen
Je bent een enthousiaste duizendpoot op hbo niveau met lef en ervaring in een soortgelijke functie in de zakelijke dienstverlening. Ervaring met administratieve HR werkzaamheden en het werken met de Exact systemen Globe, Synergy en Sumatra is gewenst.
De vacature is voor minimaal 20 uren per week tot 32 uren per week met als standplaats Almere, aanvang werkzaamheden medio januari 2019.
Het salaris wordt bepaald afhankelijk van jouw relevante ervaring als officemanager en bedraagt maximaal € 3.150,– per maand op basis van 40 uur per week.
Solliciteren of nadere informatie
Jouw brief met aansprekende motivatie en CV t.a.v. dhr. F. Buskes HR manager Quasir ontvangen wij graag uiterlijk maandag 26 november 2018 door onderstaand sollicitatieformulier in te vullen op www.quasir.nl of via naar secretariaat@quasir.nl.
Voor meer informatie kun je telefonisch contact opnemen met Anja van Straten-Scheper, directeur Quasir (0561-618711).
Dus ben jij die gedreven officemanager? Aarzel dan niet om vandaag nog jouw interesse aan Quasir kenbaar te maken door het insturen van jouw CV en motivatie via dit sollicitatieformulier op www.quasir.nl
Schrijf je hier eventueel in als belangstellende voor onze nieuwsbrief.