logo
EXPERTISECENTRUM KLACHTEN, CALAMITEITEN EN GESCHILLEN | ACADEMY | ONDERZOEK EN ADVIES

Ben je klachtenfunctionaris of wil je dat worden. Kom 13 februari naar Quasir en verneem meer over de toenemende opleidingseisen voor de klachtenfunctionaris

 

Wkkgz, Wzd en Wvggz: de vraag naar goed opgeleide klachtenfunctionarissen neemt als maar toe

U wilt aan het werk als klachtenfunctionaris in de zorg of het sociaal domein of u bent net begonnen en wilt uw basis verstevigen. Door de uitgebreide beroepsopleiding van de Quasir Academy te volgen maakt u kennis met alle facetten van dit mooie vak. Uw trainers komen uit de praktijk en zullen veel praktijksituaties met u behandelen en u zult veel oefenen. Onze opleiding sluit volledig aan op de wetgeving uit de Wkkgz, Wzd en Wvggz.

Goede klachtopvang en bemiddeling is een belangrijk kwaliteitsinstrument voor iedere hedendaagse zorginstelling. De versterking van de rechtspositie van de cliënt in de zorg is geborgd in de huidige wetgeving rondom de gezondheidszorg en omvat dus het recht op een effectieve, laagdrempelige klachtenbehandeling.

Introductiebijeenkomst

Wilt u meer weten over de werkzaamheden van de klachtenfunctionaris en de hiervoor benodigde voor-opleiding en competenties? Kom dan vooral naar een introductie van de Quasir Academy die wordt gegeven door ervaringsdeskundige trainers van Quasir.

De eerstvolgende introductiebijeenkomst wordt gehouden op 13 februari, 11 september of 24 september 2020 in het opleidingscentrum van Quasir te Almere. De opleidingen starten in maart en oktober van ieder jaar. Informeer of u hier nog bij kunt zijn.

Wilt u nu al verzekerd zijn van een plaats op de eerstvolgende startdag van de opleiding tot klachtenfunctionaris! Klik HIER voor de mogelijke opleidingsdata en te downloaden brochure.

✓ Ontvang onze brochure rechtstreeks in uw email inbox
✓ Direct aanmelden voor één van de informatiebijeenkomsten
✓ Direct aanmelden voor de opleiding tot klachtenfunctionaris

De Quasir Academy rekent voor de introductiebijeenkomst een bescheiden entreeprijs van € 50 (excl. btw). Indien u zich definitief heeft ingeschreven wordt de betaalde entreeprijs voor de introductiebijeenkomst als korting in mindering gebracht.

Geef u vandaag nog op door HIER te klikken of bel vandaag nog met Quasir (085-4874012).

Register Klachtenfunctionarissen in de gezondheidszorg en PE-punten

Indien de opleiding tot Klachtenfunctionaris succesvol met een diploma wordt afgesloten dan kunt u sneller worden toegelaten tot een kwaliteitsregister door het verkrijgen van:
214,5 Registerpunten voor uw registratie in het Register voor klachtenfunctionarissen in de Gezondheidszorg bij het Registerplein
78 PE-punten (permanente educatie) verkrijgen bij het MfN-register.

    

 

 

Kies voor Quasir

Bij alle opleidingen en trainingen wordt door Quasir intensief gebruik gemaakt van reeds ervaren klachtenfunctionarissen, vertrouwenspersonen en calamiteitenonderzoekers en ervaringsdeskundige trainers van de Quasir Academy zelf. Uniek daarbij is dat voor een goede afweging of de opleiding tot klachtenfunctionaris, vertrouwenspersoon of calamiteitenonderzoeker iets voor u is, eerst een introductie kan worden bijgewoond. Gebruik voor het aanmelden voor de introductiebijeenkomst, opleiding of training het aanmeldingsformulier.

Alle opleidingen en trainingen van de Quasir Academy kunnen ook voor uw organisatie als in-company training worden georganiseerd. Wilt u voor uw organiatie meer informatie over onze opleidingsmogelijkheden ? Neem dan contact met ons op via het e-mailadres academy@quasir.nl of via telefoonnummer 085-4874012.

Wilt u sneller op hoogte blijven wat de Quasir groep voor u kan betekenen? U kunt zich HIER abonneren op onze nieuwsbrief.