Werksessie Leren van klachten

Locatie

Wisselweg 33, 1314 CB Almere

Locatie

Wisselweg 33, 1314 CB Almere

Duur

1 dagdeel

Duur

1 dagdeel

Kosten

€ 95,-

Kosten

€ 95,-
Algemeen

Werksessie Meerdere wegen die naar Rome leiden (leren van klachten)

In de evaluatie Wkkgz van januari 2021 heeft het Nivel (wederom) geconstateerd dat er nauwelijks wordt geleerd van klachten. Quasir is het expertisecentrum voor klachten, calamiteiten en geschillen in de zorg en zij ziet het als haar taak actief met deze uitdagende conclusie aan de slag te gaan. Wij hebben contact gezocht met adjunct-directeur van het Nivel en co-auteur van de evaluatie Roland Friele. Na een brainstormsessie met een aantal klachtenfunctionarissen, beleidsmedewerkers kwaliteit én Ronald hebben wij een actieve Werksessie uitgewerkt met als logisch thema: Leren van klachten. Nieuwsgierig? Lees hieronder het programma en meld je aan! Er is plaats voor 30 deelnemers.

Kosten
Het inschrijfgeld bedraagt € 95,00 (BTW vrij), inclusief koffie/ thee en borrel.

Plaats
Op de locatie van de opleidingsruimte van de Quasir Academy, Wisselweg 33 in Almere.

Doelgroep
Klachtenfunctionarissen en beleidsmedewerkers kwaliteit die de ambitie hebben om te leren van klachten/ feedback van cliënten.

Accreditatie
Voor het kwaliteitsregister voor klachtenfunctionarissen in de gezondheidszorg bij Registerplein; 4 PE punten.

 

Inschrijving

Na ontvangst van het inschrijvingsformulier wordt de factuur gemaild; deze dient voor 14 december voldaan te zijn.
Bij verhindering kan een vervanger uw plaats innemen. Graag per mail naar academy@quasir.nl kenbaar maken.

 

Contact

Siberta weet alles van onze opleidingen. Heeft u een vraag of wilt u ergens over sparren? Bel met Siberta en u krijgt gelijk antwoord.

Programma Datum en locatie Aanmelden
  • 4 PE punten Registerplein
  • Geaccrediteerd door Registerplein
Interview Aria van Straten Scheper advies checlist

Advies nodig?

Wilt u weten of de werksessie Leren van klachten bij u past? Neem gerust contact op met de Quasir Academy. Wij informeren u graag over de werksessie en het werk van de KF. De Quasir Academy is hét opleidingsinstituut voor professionals en organisaties op het gebied van klachtenmanagement, calamiteitenonderzoek en cliëntenondersteuning.
© Quasir BV Expertisecentrum klachten, calamiteiten en geschillen Zorg en Welzijn 2021. Alle rechten voorbehouden.