logo
EXPERTISECENTRUM KLACHTEN, CALAMITEITEN EN GESCHILLEN ZORG EN WELZIJN

Module 5 Registratie, rapportage en signalering


MODULE 5: REGISTRATIE, RAPPORTAGE EN SIGNALERING

Doel van de module:
Het krijgen van inzicht in alle facetten van registratie van en rapportage over klachten.

Tijdens de module wordt besproken:
• het doel van registratie, rapportage, signalering
• werkwijzen bij registratie, rapportage, signalering
• dilemma’s waar de klachtenfunctionaris bij registratie, rapportage, signalering mee te maken kan krijgen

Na de module:
• weet je wat er komt kijken bij de registratie van klachten
• ken je de verschillende rapportagemogelijkheden en hun functie
• heb je kennisgemaakt met de haken en ogen van signalering vanuit de positie als klachtenfunctionaris

Versterkte kennis, kunde en vaardigheden in deze module:
• kennis van doel, inhoud en vormen van registratie
• kennis van doel, inhoud en vormen van rapportage
• inzicht in de dilemma’s die spelen bij signalering

Kies voor Quasir
Bij de opleiding tot klachtenfunctionaris wordt door Quasir intensief gebruik gemaakt van reeds ervaren klachtenbemiddelaars en de ervaringsdeskundige trainers van de Quasir Academy zelf. Uniek daarbij is dat voor een goede afweging of de opleiding tot klachtenfunctionaris iets voor u is, eerst een introductiebijeenkomst kan worden bijgewoond. Gebruik voor het aanmelden voor de introductiebijeenkomst dit formulier.

Aanmelden:
Gebruik het aanmeldingsformulier op de website van Quasir.

Aanmelden button

Meer informatie:
Wilt u meer informatie over de mogelijkheden van Quasir of maatwerk? Neem dan contact met ons op.