logo
EXPERTISECENTRUM KLACHTEN, CALAMITEITEN EN GESCHILLEN ZORG EN WELZIJN

Module 5 Klachtenmanagement (Registratie, rapportage en signalering)


MODULE 5: KLACHTENMANAGEMENT (REGISTRATIE, RAPPORTAGE EN SIGNALERING)

Doel van de module:
Het krijgen van inzicht in alle facetten van registratie van en rapportage over klachten.

Tijdens de module wordt besproken:
• het doel van registratie, rapportage, signalering
• werkwijzen bij registratie, rapportage, signalering
• dilemma’s waar de klachtenfunctionaris bij registratie, rapportage, signalering mee te maken kan krijgen

Na de module:
• weet je wat er komt kijken bij de registratie van klachten
• ken je de verschillende rapportagemogelijkheden en hun functie
• heb je kennisgemaakt met de haken en ogen van signalering vanuit de positie als klachtenfunctionaris

Versterkte kennis, kunde en vaardigheden in deze module:
• kennis van doel, inhoud en vormen van registratie
• kennis van doel, inhoud en vormen van rapportage
• inzicht in de dilemma’s die spelen bij signalering

Kies voor Quasir

Bij alle opleidingen en trainingen wordt door Quasir intensief gebruik gemaakt van reeds ervaren klachtenfunctionarissen en calamiteitenonderzoekers en ervaringsdeskundige trainers van de Quasir Academy zelf. Uniek daarbij is dat voor een goede afweging of de opleiding tot klachtenfunctionaris of calamiteitenonderzoeker iets voor u is, eerst een introductiebijeenkomst kan worden bijgewoond. Gebruik voor het aanmelden voor de introductiebijeenkomst, opleiding of training het aanmeldingsformulier.

Wilt u meer informatie over onze mogelijkheden of maatwerk voor uw organisatie? Neem dan contact met ons op via het e-mailadres academy@quasir.nl of via telefoonnummer 085-4874012.

Alle opleidingen en trainingen van de Quasir Academy kunnen ook voor uw organisatie als in-company training worden georganiseerd. Neem voor een passende offerte telefonisch contact op met Quasir.