logo
EXPERTISECENTRUM KLACHTEN, CALAMITEITEN EN GESCHILLEN ZORG EN WELZIJN

Opleiding tot klachtenfunctionaris


U wilt aan het werk als klachtenfunctionaris in de zorg of het sociaal domein of u bent net begonnen en wilt uw basis verstevigen. Door deze uitgebreide beroepsopleiding te volgen maakt u kennis met alle facetten van dit mooie vak. Uw trainers komen uit de praktijk en zullen veel praktijksituaties met u behandelen en u zult veel oefenen.

✓ Ontvang onze brochure rechtstreeks in uw email inbox
✓ Direct aanmelden voor één van de informatiebijeenkomsten
✓ Direct aanmelden voor de opleiding tot klachtenfunctionaris

Goede klachtopvang en bemiddeling is een belangrijk kwaliteitsinstrument voor iedere hedendaagse zorginstelling. De versterking van de rechtspositie van de cliënt in de zorg omvat onder meer het recht op een effectieve, laagdrempelige klachtenbehandeling. De opleiding Klachtenfunctionaris zorgsector sluit geheel op deze nieuwe wetgeving aan en is door de SNRO geaccrediteerd.

Indien de opleiding tot Klachtenfunctionaris succesvol wordt afgesloten dan kunt u 78 PE-punten (permanente educatie) verkrijgen bij het MfN-register.

Wkkgz: meer professionele klachtenfunctionarissen

Door de inwerkingtreding van de Wkkgz, zal de behoefte aan professionele klachtenfunctionarissen toenemen. Met een diploma van deze door de SNRO geaccrediteerde beroepsopleiding op zak, zult u zich onderscheiden en een goede kans maken op een baan in het ziekenhuis of in een andere zorginstelling. Lees meer over de werkwijze en de modules door de brochure te downloaden of te bekijken.

Introductiebijeenkomsten geaccrediteerde opleiding tot klachtenfunctionaris

Wilt u meer weten over de werkzaamheden van de klachtenfunctionaris en de hiervoor benodigde voor-opleiding en competenties? Kom dan vooral naar een introductie van de Quasir Academy die wordt gegeven door ervaringsdeskundige trainers van Quasir.

De eerstvolgende introductiebijeenkomst wordt gehouden op 25 januari, 14 februari, 10 september en 20 september 2019.

Klik HIER voor de mogelijke opleidingdata.

De Quasir Academy rekent voor de introductiebijeenkomst een bescheiden entreeprijs van € 50 (excl. btw). Indien u zich definitief heeft ingeschreven wordt de betaalde entreeprijs voor de introductiebijeenkomst als korting in mindering gebracht.

Geef u hiervoor vandaag nog op door HIER te klikken of bel met Quasir (0561-618711).

Trainingsprogramma voor ervaren klachtenfunctionarissen

U werkt reeds enige tijd als klachtenfunctionaris heel zelfstandig en autonoom en hebt de basis opleiding doorlopen. Juist daarom is het prettig en zinvol om samen met collega’s uit het veld deskundigheidsbevorderende trainingen en opleidingen te volgen.

Zo blijft u bij en kunt u:
– kennis en nieuw inzicht opdoen
– ervaringen uitwisselen met collega’s
– vaardigheden oefenen
– vragen stellen

Data
24 januari
Datum volgt
23 januari 2019
Datum volgt
Datum volgt
Aantal dagen / prijs exclusief  btw
2 daagse training / € 995
1 daagse training / € 525
1 daagse training / € 525
2 daagse training / € 995
1 daagse training / € 525

 

Waarom kiezen voor de Quasir Academy?

Bij de opleiding tot klachtenfunctionaris wordt door Quasir intensief gebruik gemaakt van reeds ervaren klachtenfunctionarissen en de ervaringsdeskundige trainers van de Quasir Academy zelf. Uniek daarbij is dat voor een goede afweging of de opleiding tot klachtenfunctionaris iets voor u is, eerst een introductiebijeenkomst kan worden bijgewoond.

Gebruik voor het aanmelden voor de introductiebijeenkomst, opleiding of telefonisch opleidingsadvies onderstaand formulier.


Aanmelding introductiebijeenkomst, opleiding, training of telefonisch opleidingsadvies voor klachtenfunctionarissen

email-handtekening-quasir-728x90

Mogelijke keuzes:

Uw persoonlijke gegevens:

Achternaam (verplicht)

Voornaam (verplicht)

E-mail adres (verplicht)

Telefoon (verplicht)

Functie

Organisatie

Adres

Postcode

Woonplaats

Factuurgegevens:

Organisatie / afdeling

Postadres

Postcode

Plaats

Lid van:VKIG (Vereniging van Klachtenfunctionarissen In de Gezondheidszorg)VvK (Vereniging voor Klachtrecht)

Hoe bent u op de Quasir website terechtgekomen (verplicht):Dutch Health NetworkSkiprZorgvisieAD VisieStichting ZorggeschilDe Bureaus - Het HerstelcoachBureauVKIGVvKNCZZorgthuisnlGoogleQuasir NieuwsbriefStudent Quasir AcademyMedewerker QuasirAndere wijze

Betalingsvoorwaarden:

Ik ga voor deze aanmelding akkoord met de betalings- en annuleringsvoorwaarden van Quasir

Ja, Ik geef hierbij mijn contactinformatie aan Quasir zodat u met mij kunt communiceren over mijn vraag, aanmelding of verzoek om telefonisch advies over de opleidingen, trainingen of abonnementsdiensten van Quasir. Uiteraard is hierop het privacyreglement van Quasir van toepassing.

Na invulling van het formulier klikt u eenmaal op "Versturen". Daarna even geduld s.v.p. totdat de mededeling verschijnt dat het formulier is verzonden!

Meer informatie of vragen?

Wilt u meer informatie over onze mogelijkheden of maatwerk voor uw organisatie? Neem dan contact met ons op via het emailadres info@quasir.nl of via telefoonnummer 0561-618711.