Individuele coaching voor Zorgprofessionals

Locatie

Telefonisch of online via Zoom

Locatie

Telefonisch of online via Zoom

Duur

5 coachingsessies van elk 1½ uur

Duur

5 coachingsessies van elk 1½ uur

Kosten

€ 495,- per 5-strippenkaart
1 jaar geldig

Kosten

€ 495,- per 5-strippenkaart
1 jaar geldig
Algemeen

Introductie

Bent u zorgprofessional op het gebied van klachten, cliënttevredenheid, zorgkwaliteit of calamiteiten? Dan is de strippenkaart voor periodieke coaching en/of intervisie iets voor u. Een gesprek met een onafhankelijke coach levert een inspirerende bijdrage om uw werk nog professioneler te kunnen uitvoeren. Het kan u bijvoorbeeld nieuwe inzichten geven in een vraagstuk.

 

Professionele groei

Als zorgprofessional hebt u te maken met de strikte kaders van wetgeving zoals de Wkkgz, Jeugdwet, Wzd en Wvvgz. Tegelijkertijd draait de zorg om mensenwerk. Om aandacht voor de individuele cliënt met zijn of haar persoonlijke omstandigheden. Hoe bewaart u hierbij de balans in uw dagelijkse werk? En hoe geeft u vorm en uitvoering aan het beleid van uw organisatie rond cliënttevredenheid, zorgkwaliteit en veiligheid?

Met de 5-strippenkaart voor individuele coaching hebt u op elk moment de mogelijkheid achter de hand om te sparren met de experts van Quasir. Zo verzekert u zich van begeleiding en feedback bij het nemen van complexe beslissingen. En u werkt actief aan uw professionele groei door intervisie over zorgonderwerpen en -aspecten naar eigen keuze.

 

Doelgroep

De strippenkaart voor individuele coaching is gericht op zorgprofessionals die zich in de breedste zin bezighouden met klachten, cliëntondersteuning, cliënttevredenheid, zorgkwaliteit en calamiteiten. Denk bijvoorbeeld aan:

  • Klachtenfunctionarissen
  • Cliëntvertrouwenspersonen
  • Calamiteitenonderzoekers
  • Adviseurs zorg, kwaliteit en veiligheid

 

Niet persoonsgebonden

Hebt u als zorgorganisatie meerdere professionals die gebruik willen maken van onze individuele coaching? Dat kan: de 5-strippenkaart komt op naam van uw organisatie maar is niet persoonsgebonden.

 

Doelstelling

Kennis verbreden en inzichten opdoen voor verbetering van de zorgkwaliteit via individuele coaching, begeleiding, feedback en intervisie.

 

Resultaat

– Gefundeerd beslissingen nemen
– Second opinion over aspecten van uw vak
– Verbreding van uw professionele horizon
– Advies over ambities, studie en bijscholing

 

Contact

Heeft u aanvullende vragen? Siberta Hassing is Business Unit Leider van Quasir Academy en zit voor u klaar.

Contact met Siberta Hassing:

Invulling Schrijf u in
  • Sparren met experts
  • Praktijk, casuïstiek en theorie
  • Second opinion
  • Scholingsadvies
Interview Aria van Straten Scheper advies checlist

Advies nodig?

De Quasir Academy is hét opleidingsinstituut voor professionals en organisaties op het gebied van klachtenmanagement, cliëntenondersteuning en calamiteitenonderzoek. Hebt u vragen over één van onze opleidingen of trainingen? Of wilt u scholingsadvies voor het verbreden en verdiepen van uw vakkennis? Neem gerust contact op met de Quasir Academy.
© Quasir BV Expertisecentrum klachten, calamiteiten en geschillen Zorg en Welzijn 2021. Alle rechten voorbehouden.