logo
EXPERTISECENTRUM KLACHTEN, CALAMITEITEN EN GESCHILLEN | ACADEMY | ONDERZOEK EN ADVIES

Abonnement Klachtenfunctionaris op afroep is voor ZZP’ers dé oplossing vanwege de invoering van de Wkkgz

Quasir

 

Door invoering van Wkkgz krijgen ook ZZP’ers en kleine instellingen van rechtswege de verplichting opgelegd voor het organiseren van een onafhankelijke klachtenbemiddeling voor cliënten.

Quasir biedt meerdere mogelijkheden om aan uw wettelijke verplichting tot het aanstellen van een onafhankelijke klachtenfunctionaris te voldoen. Zij hebben hiervoor een abonnementsvorm die rekening houdt met de grootte van uw organisatie, en u dus ontzorgt van de extra regeldruk die voor kleine zorgaanbieders ontstaat na de invoering per 1-1-2016 van de Wkkgz.

Speciaal voor ZZP’ers of met elkaar in dezelfde praktijk samenwerkende ZZPérs kent Quasir een flexibele abonnementsvorm tegen gunstig tarief.

Dit is de link voor de online brochure: http://bit.ly/Brochure-Abonnement. Of bekijk meer praktische informatie op: http://bit.ly/Klachtbemiddeling.

Uiteraard kunt u Quasir voor nadere informatie ook bellen op: 0561-618711 of neem contact met ons op via het contactformulier op de website van Quasir.

Dus bent u een ZZPér of zorg- of welzijnsinstelling en wenst u de klachtbehandeling professioneel te organiseren? Quasir kan u op korte termijn een abonnementsvorm op maat aanbieden. Zo bent u verzekerd van professionele klachtbehandeling die voldoet aan de huidige en toekomstige wetgeving. Indien iemand een klacht indient jegens uw organisatie of werknemers, zal een ervaren klachtenfunctionaris van Quasir op korte termijn de klacht bemiddelen, afhandelen en registreren.

NB stuur dit nieuwsbericht via de buttons op de website van Quasir gerust door naar uw collega ZZPérs of jouw relaties bij zorg- of welzijnsinstellingen.