logo
EXPERTISECENTRUM KLACHTEN, CALAMITEITEN EN GESCHILLEN | ACADEMY | ONDERZOEK EN ADVIES

2-daagse workshop Veranderende cliënten in veranderende organisatie!


De wereld verandert, Nederland verandert en de gezondheidszorg verandert mee. Dit zien we terug in veranderend cliëntgedrag, organisaties die zich aanpassen, en veranderende wetgeving zoals de Wet kwaliteit klachten en geschillen in de zorg (Wkkgz). Zorgorganisaties leren nog te weinig van de klachten die hierdoor ontstaan, zo blijkt uit onderzoek. Welke nieuwe behoeftes hebben cliënten vandaag de dag? En hoe kan de klachtenfunctionaris hierop inspelen?

Voor alle informatie over deze workshop: download hier de brochure.

  • Data: 1 en 16 juni 2021
  • Deze workshop wordt gehouden in Almere en bestaat uit 2 dagdelen van 9.30 tot 13.00 uur
  • Kosten zijn voor beide dagdelen € 295,00 btw vrij
  • Maximaal 12 deelnemers
  • PE punten: 8

Meld je nu aan via mail academy@quasir.nl of wil je telefonisch contact?
Bel dan met Siberta Hassing (Business Unit Leider Quasir Academy) 06-82721427 of 085-4874012